Vad fick dig att le idag?

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Äntligen!

Tredje året/gången gillt här i Malaysia för mig.
Varje gång hittils har min vistelse här BOMMAT Gp´t.
Men NU har jag bokat biljetter!!! :yoparty

Fatta: J A G ska på MotoGp på Sepang!!! Lalalalala! :D

Nu blev jag faktiskt lite avundsjuk :)
Själv kom jag och tänka på att från och med imorgon har jag 14 dagars semester. Då blev jag glad :banana :banana

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lönen blir mycket bra den här månaden.:)
När jag räknar efter så har lönen ökat cirka 40% efter det att jag gick över till den privata vården .:banana
Planerar nu inför julledighet och underbart skönt att man får planera som man vill utan att behöva fråga andra om "lov"/"du måste jobba den dagen för du var ju ledig den tiden förra året", inget gnäll och tjafs, underbart :)

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Det är många som blir dumpade eller dumpar nu på hösten, när sommarkåtheten har gått över, själv passade jag faktiskt på redan i somras. Det var bra. Men hursomhelst:

[YOUTUBE-ID]s-iVTj4HTdo[/YOUTUBE-ID]

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag försökte på allvar limma på en 10 år yngre brud genom att beskriva mina kalsonger på följande sätt:
"filsingar som ser ut som en blandning mellan en somalisk loppmarknad och ett random knattefotbollslag från Gottröra."

:näsblod

Vad tror ni mina odds är?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Jag försökte på allvar limma på en 10 år yngre brud genom att beskriva mina kalsonger på följande sätt:
"filsingar som ser ut som en blandning mellan en somalisk loppmarknad och ett random knattefotbollslag från Gottröra."

:näsblod

Vad tror ni mina odds är?

Högre än om du hade sagt att du skulle sätta på henne fasttejpad med silvertejp på en lyktstolpe i alla fall.:gnissla

Tror du har bättre chans med frasen "jag har sprit hemma" :hihi

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Lönen blir mycket bra den här månaden.:)
När jag räknar efter så har lönen ökat cirka 40% efter det att jag gick över till den privata vården .:banana
Planerar nu inför julledighet och underbart skönt att man får planera som man vill utan att behöva fråga andra om "lov"/"du måste jobba den dagen för du var ju ledig den tiden förra året", inget gnäll och tjafs, underbart :)

Vad kul, det låter som om du gjorde rätt när du bytte till privat:tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Vad kul, det låter som om du gjorde rätt när du bytte till privat:tummenupp

Den största skillnaden är också att här får man bra feedback och beröm så man :rodnar, detta är något man inte var bortskämd med förut:)Har dock en liten fot kvar i den offentliga vården då de anlitar våra tjänster :D

:banana arbetsgivare och den snälla tandläkaren samt motogp- och formel 1 race (och självklart :kär) har fått mig att le massor den här veckan.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Nu blev jag faktiskt lite avundsjuk :)
Själv kom jag och tänka på att från och med imorgon har jag 14 dagars semester. Då blev jag glad :banana :banana

Inte meningen att du skulle bli avis.
Helst hade jag sett att ALLA vi här hade kunnat gå tillsammans på Gp´t!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
P3 Krister; En skåning *dansk* ringer in och berättar att han irriterar sig över att folk använder ordet "precis" i tid och otid. Men han kunde inte tänka ett steg längre och inse att det är betydligt värre när man inte kan uttala "nu" "du" "jag" med mera :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
P3 Krister; En skåning *dansk* ringer in och berättar att han irriterar sig över att folk använder ordet "precis" i tid och otid. Men han kunde inte tänka ett steg längre och inse att det är betydligt värre när man inte kan uttala "nu" "du" "jag" med mera :D

Han var smålänning!!! :mattias
Men fan så dryg ialla fall.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Han var smålänning!!! :mattias
Men fan så dryg ialla fall.

Ajfan, var det så jävla illa alltså? Nåja, i mina öron så var han dansk och han var lagom dryg.
Men jag gillade hans avslut när Krister sa att han skulle ha en bra dag; "Ja.... Det ska jag ha! *klick*"

MikkE

Guest
Det ringde på dörren och där stog dem. Två stycken personer i välklädd mundering, den lite billigare modellen på kostym med tillhörande jacka från Dressmann. Den lilla boken fanns i båda deras händer beredd på att sjunga ut de varma och välkomnande orden. I fisheyeögat på dörren sitta, jag stirra och bara titta. Knacka på dörren gjorde de också för att verkligen få mig att öppna. Viktiga budskap de har att framföra. Inget napp på mig idag.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM