Vad fick dig att le idag?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Egentligen finns det en del saker just nu som talar emot, att jag borde le, men jag gör det ändå, av ingen speciell anledning alls. :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Gamla minnen!
18 och färskt kk så stog vi med en smälld bil 3 mil mitt ute i ingenstans på en grusväg, domkraften var åt helvete, ingen täckning på mobilen och punka på ett hjul.

Slutade med att man körde på fälgen, plötsligt kom det upp ett rådjur äsch vafan ingen ide att bromsa med redan krockad bil så man körde över de också. Ut på landsvägen med gnistregn, avsaknad av kofångare och bucklig som en folkracebil.

Tur man har blivit klokare med tiden ;)

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
de som fick mig att le idag var tanken över att min dator blev hackad och är infekterad av 42 virus. När jag väl kom till jobbet på yamaha så hade alla tänkbara system även lagt av vilken innebar att jag fick ta emot samtal från arga kunder resten av dagen. Dagen avslutades fint med en fet räkning på störning i lägenheten. änmälan kom in ett datum då jag var bortrest. ringde upp hyresvärden och hon förklarade att det inte fanns något att göra och avlutade med å säga "ja, de märks att du är italienare, Lisa, de finns fler sätt å bli vräkt på, tex din attityd." Jag kan inte göra något annat än å skratta åt denna hemska dag och gå och lägga mig och hoppas att alla problem är lösta imorgon.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
igår fick jag ett gigantiskt leende när bilen gick genom besiktning.

och idag fick jag tillbaka en tenta med 100% rätt :banana:banana

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...