Vad fick dig att le idag?

Hudik

Guest
Vad fick dig att le idag??

Svar: Jag fick se solen en liten stund mitt på dan..

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad fick dig att le idag??

Svar: Jag fick se solen en liten stund mitt på dan..

Yee, jag såg att det var ljust ute genom persiennerna men hann inte ut innan det var mörkt, men kul att se att det faktiskt är ljust en stund på dan.

Men Bofors 3-3 kvittering fick mig att le, hoppa o skrika mest idag iaf :yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
biomedicinsk analytiker....:banana
Provrörsslabbare i foppatofflor.

Kan nog vara intressant.
Hörde att de i något löjligt litet skitland (med mångdubbla befolkningsmängden jämfört med Sverige), kan ha varit Belgien, gjort försök med att alla vårdsökande lämnade blodprov.
Hittades en massa sjukdommar i god tid.
Slutledningen var att det skulle betala sig att ha analysavdelning på varenda vårdcentral.
Mao: Framtidsyrke.

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
Provrörsslabbare i foppatofflor.

Kan nog vara intressant.
Hörde att de i något löjligt litet skitland (med mångdubbla befolkningsmängden jämfört med Sverige), kan ha varit Belgien, gjort försök med att alla vårdsökande lämnade blodprov.
Hittades en massa sjukdommar i god tid.
Slutledningen var att det skulle betala sig att ha analysavdelning på varenda vårdcentral.
Mao: Framtidsyrke.

inte alla, men några har ett litet labb på vårdcentralerna:tummenupp....gör dem enkla sakerna men resten skickas till sjukhusen..därför kan provsvaren dröja till patienten..:död
det känns bra inför framtiden!!:banana

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
inte alla, men några har ett litet labb på vårdcentralerna:tummenupp....gör dem enkla sakerna men resten skickas till sjukhusen..därför kan provsvaren dröja till patienten..:död
det känns bra inför framtiden!!:banana

Jobbar man inom vården så behöver man inte oro sig för att gå arbetslös men ett hett tips är att jobba inom den privata sektorn:tummenupp, lönerna inom den offentliga vården är åt helsike för låga.:död

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Grattis!!
Det har ju varit lite av sh-dokusåpa från dig, ömsom glada tillrop här och ömsöm mini-depressioner i förbannat-tråden. Trägen vinner :tummenupp

Ja det känns fan som att man blir manodepressiv av att gå arbetslös. Ena stunden är det full rulle och söka jobb, och nästa är det sktisammadetfinnsändåinga. :D
Men nu e det slut på mitt tjat!!! :harfåttjobbmedtystnadsplikt :yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Har blivit uppdraderad till behörighet ++ hälso- och sjukvårdssekreterare :rofl...ett extra plus i kanten alltså :D. Det roligaste är att det jag har fått behörighet för har jag arbetat med på annan ort för tio år sedan...heja utvecklingen inom den offentliga vården går framåt :fyllisar........

Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Fixade de tre duggorna i kursen (får en 4a i betyg) så nu har jag "bara" en tenta nästa vecka!:banana *klapp på axeln*

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Skulle köpa Medieval total war 2 på steam det var 75% rabatt och hade 2.48 Euro och det kostade 2,49... och då fick jag en Dollar från en spelkamrat från Holland

Så fick det i tid !!

( Spel spel spel )

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Ibland har man svårt att hålla sig för skratt...man får bita ihop..:gnissla

I morse på väg till tåget så skulle jag köpa det obligatoriska kaffet, stannade till vid ingången och la på ett brev först..hann knappt tänka varför ingen var inne i butiken utan stod vid kassorna utanför innan jag tog ett steg framåt och slog i hövet (pannan)i glasdörrarna som inte var öppnade...där fick jag svaret..nåväl det gick bra och jag muttrade något om att man kanske ska sätta upp en skylt innan någon halvstressad person slår i hövet riktigt hårt....hann inte mer än att avsluta meningen innan en person kom springande och brakade rakt in i dörrarna...visade sig vara en försenad i personalen..."vi kanske borde sätta upp en skylt"...:näsblod

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jag fick en perfekt julklapp idag, vägverket beviljade min överklagan mot dem angående min mc-olycka i somras, fy fabian vad gött, så nu får jag tillbaka pengar för självriskerna!!!!!:yoparty:banana:):tummenupp

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Glad för att ja blev erbjuden ett nytt jobb idag, nackdelen är att de är sämre betalt än det gamla så nu vet jag inte hur jag ska göra :va

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM