Vad fick dig att le idag?

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Efter två veckors väntande så fick jag äntligen min lön höjd!!
Och som mos på bullen så fick jag även in en gammal skuld på mitt konto, väldigt oväntat.
Dagen började som skit men blev BRRRRA till slut.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Ett ex är med i den här videon :banana

[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EdRldB6Q7mM&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EdRldB6Q7mM&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Idag betalade jag in sista avin till min CSN-skuld, så jäkla gött o bli av med den skiten, yeahhhhh:):yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Stoppad av en polis med guldtand. Jag log inte, jag skrattade.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Måste bara skriva några rader om det som hände mig igår då det fick mig att le. :D

Körde till Halmstad tidigt på morgonen igår. När jag hade 50m kvar till mål så stoppar polisen mig.
De körde en pickébuss (hur det nu stavas). Både polisen och jag körde samtidigt in på en väldigt trång gata vilket resulterade att verkan de eller jag kom fram. Då var det väl bara till att backa (pinsamt).
Inte nog med det.. när vi äntligen kom förbi varandra så vevar han ner rutan och frågar om jag ser någonting konstigt lysa på instrument panelen. hahah
Öhhh, vad kan det va? Kanske dimljuset (såna som sitter monterad i kofångaren)? Han ler och önskar mig en fortsatt trevlig dag med en varning om att det kostar 500kr nästa gång.

Sikken tur man hade! :) Tackar polisen för det! :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sikken tur man hade! :) Tackar polisen för det! :tummenupp

Alltid lika jävla pinsamt när man har glömt det på efter att ha kört när det har varit dimmigt, folk kan ju tro att man är en jävla Volvo-raggare trots att man inte ens kör det märket :brinnerup

Edit/ Jag var över till brorsan och kollade på hans två dagar gamla dotter. Fyfan vad små de och jag log när jag tänkte att jag har hela 4 veckor kvar tills det är dags. Mina sista 4 veckor här i livet, de måste jag göra något speciellt av :D

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...