Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Edit/ Jag var över till brorsan och kollade på hans två dagar gamla dotter. Fyfan vad små de och jag log när jag tänkte att jag har hela 4 veckor kvar tills det är dags. Mina sista 4 veckor här i livet, de måste jag göra något speciellt av :D

Mina barn var aldrig små ens när dom var små, bägge hade startvikt på över 4½kg, men jag träffade på en mamma med en bäbis som var född jättemycket för tidigt, den var mindre än jag någonsin mindes mina barn så jag frågade "Oj, den måste vara nyfödd"....

Ungen var 6 månader....

Man glömmer.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mina barn var aldrig små ens när dom var små, bägge hade startvikt på över 4½kg, men jag träffade på en mamma med en bäbis som var född jättemycket för tidigt, den var mindre än jag någonsin mindes mina barn så jag frågade "Oj, den måste vara nyfödd"....

Ungen var 6 månader....

Man glömmer.

Ungen var nästan 3 veckor försenad och vägde över 4kg men de är små likförbannat :brinnerup Min lillebror vägde in på över 5kg om jag inte minns fel och jag var en liten sumobrottare som liten.
Idag skrämmer jag inte ens slag på en halvblind dvärgpudel med min kroppshydda...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Groggen i min hand och det faktum att jag på en kväll lyckades riva ner hojen och få ut motorn på bänken, nu är det bara de svåra kvar :huvet

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fastnade i en ljusreglerad i morse (järnväg) korsning me bil och pga felaktiga ljus:va - smacka i backen,fullgas o "putsa rent taket" me bommen bakom:D

De va inge snö kvar sen...

Lite jobbigt o komma fram till bommarna när dom nedfällda på andra sidan vägen o sen inse att det dels kommer ett jävla tåg o sen att bomjävlarna bakom just åkte ned.:Bugar

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Länge sedan någon log nu tycker jag! Idag har jag skottat snö. Massa snö. Det var på något sätt befriande att gå loss med skyffeln mot de stora drivorna på uppfarten:) Nu ska jag bara vänta på at bussen kommer och tar mig till jobbet som antagligen kommer vara ganska öde.:)

Ha en bra dag i snön allihop! :banana:krama

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Länge sedan någon log nu tycker jag! Idag har jag skottat snö. Massa snö. Det var på något sätt befriande att gå loss med skyffeln mot de stora drivorna på uppfarten:) Nu ska jag bara vänta på at bussen kommer och tar mig till jobbet som antagligen kommer vara ganska öde.:)

De e få här inne som ler när de ligger snö på backen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
På med dubben andreas och kör så kommer leendet, du har ju hojar som är perfekta för snöåka!

Stod i badrummet inatt o krängde på bakdäcket :D
Har bara framdäcket kvar, tänkte ta de inatt, bra med aktiviteter för o tänka på annat :p

Det är ju tyvärr lite för kallt för att köra nu och isen är inte riktigt vad den bör vara.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT!
Till och med batteriet på icke-bilen tjurar. Jag som trodde att tjocka dieselbattisar skulle fixa -20. 1 mil för att få upp värmen i motorn. :näsblod
Försökte mula en vän i går kväll, han fick snowcuts :lol

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Jag njuter av snöskottning.
Men då anänder jag traktor.
MF35an är för lite utmaning, men grållen är trevlig med lite motstånd.
Plöjer även hos grannen.
De kom och tackade med whiskey och choklad.
Dricker inte whiskey.
Äter inte choklad.
Log ändå.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
1234567

Bifogat

• blocket_860.jpg
    blocket_860.jpg
    30.9 KB · Visningar: 64
  • blocket_735.jpg
    blocket_735.jpg
    47.4 KB · Visningar: 66

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Lite lir på uterinken, de va sköj även fast man inte orkar nåt.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag har fått meka bakbromsar på min skitbil som stått i garage i ett år. Jag log lite när jag kände mig såå manlig. Skitig blev jag också. Nu återstår bara att se vad Svensk Bilprovning säger om vraket imorrn. :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM