Vad fick dig att le idag?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag hade gått in till centrum och var på väg tillbaka då en liten tjej med det mest fantastiska leende frågade efter vägen till sin arbetsplats.
Jag hade inte så mkt koll, men jag försökte som fan att hitta rätt.
-Joo, jag tror jag vet... om man går hitåt, så...
Det blev en omväg på ca 2km, men jag hittade dit :)
Om jag gått rakt på hade det varit runt 300 meter.
Hon var så söt och go, så jag log hela vägen hem. (som nu tog 40 minuter längre än jag räknat med...)

Gud vad skönt det är att hjälpa folk!
Folk som säkert klarat sig fan så mkt bättre utan min hjälp.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Inte då. Här uppe i Gävle har vi haft snö rätt länge nu, det ska bli skönt att slippa skotta en vecka. :tuttar

Tja, vi har haft snö här i arjeplog sen oktober också. Men det är först nu det börjar komma roliga mängder.

Men alla är vi olika. Hoppas du får det trefligt!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den här lillskiten tittade ut strax före midnatt igår efter att ha väntat några dagar extra än beräknat.
Som tur är så var hon inte så lik sin far, men det var ingen afrikan heller så tjejen har troligtvis hållt sig i skinnet :näsblod

Bifogat

• dvärgen.jpg
    dvärgen.jpg
    134.4 KB · Visningar: 52

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Den här lillskiten tittade ut strax före midnatt igår efter att ha väntat några dagar extra än beräknat.
Som tur är så var hon inte så lik sin far, men det var ingen afrikan heller så tjejen har troligtvis hållt sig i skinnet :näsblod

Tar ett tag för pigmentet att reagera. Ge det ett par veckor :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Verkstaden ringde nyss o sa att min bil är klar, jippie, har ju bara varit utan bil i 3v veckor nu:rolleyes:, gissa om jag har sparat mkt pengar nu när jag inte har kunnat åka o shoppa en massa, he he.....

Grattis till er båda:)

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
"Yes och Okej är tonårstidningar"

Har du ryckt in nu?

Yes är ett diskmedel och Japp är godis har vi fått lära oss. Även fått höra devisen; Häll upp, drick upp, ställ upp. :tummenupp

Ryckte in för tre veckor sen. Hemma på helgpermission nu, åter till Karlskrona imorrn. Så ser ni någon spatsera genom Stockholm med en fin blå uniform, Kalle Anka-skjorta och båtmössa så är det bara jag som är på väg till bussen... :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Yes är ett diskmedel och Japp är godis har vi fått lära oss. Även fått höra devisen; Häll upp, drick upp, ställ upp. :tummenupp

Ryckte in för tre veckor sen. Hemma på helgpermission nu, åter till Karlskrona imorrn. Så ser ni någon spatsera genom Stockholm med en fin blå uniform, Kalle Anka-skjorta och båtmössa så är det bara jag som är på väg till bussen... :D
Den där kalle anka kostymen ska tydligen va rena brudmagneten, påfågelteorin stämmer kanske. :hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så ser ni någon spatsera genom Stockholm med en fin blå uniform, Kalle Anka-skjorta och båtmössa så är det bara jag som är på väg till bussen... :D

Jag hade flygvapnets stiliga Permisionsuniform en enda gång, det var när jag fick flyga hem med några dignitärer i Beechcraften.

Permisuniform var kravet för att jag skulle få två dagars permis och flyga hem, och jämfört med att åka buss mellan Umeå och Luleå så var det värt det!

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Fruns min när jag viftade doften av det nybryggda kaffet över hennes näsa, innan hon vaknat helt. :D :krama

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att höra ungjävelns gråt och se hans ben spratla i snödrivan, han valde fel tillfälle att kasta snö på bilar..

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...