Slowroller
Skrämmer små barn
Tågen var i tid idag. Fast det snöade.
Den här lillskiten tittade ut strax före midnatt igår efter att ha väntat några dagar extra än beräknat.
Som tur är så var hon inte så lik sin far, men det var ingen afrikan heller så tjejen har troligtvis hållt sig i skinnet
Att jag äntligen fått tummen ur och plånboken full nog att köpa mig en omgång riktiga dubbade endurodäck till vinterpendlarbågen!
Jag hittade en raka med bar asfalt att testa mercan på för första gången sen jag köpte den.
220hk och 310nm som får sträcka på sig fick mig att dra lite på smilbanden, jag som är van en gammal volvo 460.
Ta det försiktigt på barmark.
Att höra ungjävelns gråt och se hans ben spratla i snödrivan, han valde fel tillfälle att kasta snö på bilar..
nånannans.Ingen fara, det är landsvägsdubb, max 2mm utstick. Är dock medveten om att det kommer att vingla mer pga nabbarna, än de nuvarande däcken. Blir inga rusningar i 110km/h på E4:an mer. Inte för att det varit det tidigare heller, men nu är det av nödtvång...
Tack för din omtanke dock!
Var det din egen ungdjävel eller någon annans?
nånannans.
Men om ungen kastar snö/is på en bil som passerar på 90 väg så bör man hjälpa föreldararna med uppfostran..
För första gången i mitt liv hörde jag en människa, junior alltså, på fullt allvar använda orden "synergier", "besparingar" och "TCO" i ett och samma sammanhang och det utan att skämmas det minsta!
Har bara sett sån säljpitch i Dilbert, strippen ni vet... :
Jag log brett inombords.
HojX!!
Att jag äntligen fått tummen ur och plånboken full nog att köpa mig en omgång riktiga dubbade endurodäck till vinterpendlarbågen!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|