Ja, det är bara att hoppas på att de kommer innan Nööööshi... Ett riiiiktigt fult fulcitat....
/Carin
Hon har redan sagt att hennes Mazda inte orkar upp till Umeå
Ja, det är bara att hoppas på att de kommer innan Nööööshi... Ett riiiiktigt fult fulcitat....
/Carin
Nörshi kommer rätt snabbt så det är lugnt...
*flämt*
Nu skall Nörsy genast lyssna på Docenterna - Söderns ros.... fast tvärt om.
Dina hårimplantat får mig att le.
När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt.
Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.
Jag har ju inte den :O
Den ingår i alla skivsamlingar med självaktning!
Och nu även i Nurseys samling
Nörshi kommer rätt snabbt så det är lugnt...
Jag gillar såna tjejer, då kan dom ju kliva upp och göra klart disken sen, så att man får sova ifred
Näe, jag är ingen mansgris, men det är kul att låtsas ibland.
Skriv bajsprov så att vi lekmän förstår.2789851När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt.
Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.
I morse när lilla Märta 8 veckor kom med frukost på sängen.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|