Vad fick dig att le idag?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Först log jag för att mitt nya jobb verkar bli så bra som jag hoppats och sedan log jag när jag kom hem till mina barn och sambo. :)

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Efter lite snabbt resonerande kom jag fram till att det skulle kunna fungera ändå om jag tog det mest optimala spåret och hängde av så mycket jag kunde. Det fungerade, tack och lov. Då log jag. Snygg syn det hade varit, en kraschad sjuksköterska på en stulen sparkcykel med ett faecesprov i cykelkorgen.

Ett riktigt spårval är alltid en källa till glädje . :tummenupp

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
När en plogbilschaufför släppte förbi mig idag, på ett aktivt sätt. Högerblink för att visa att det var fritt, och dessutom vinklade han plogen så mycket det gick för att lämna plats.

Alla borde hjälpa varandra i trafiken istället för att för att vara arga! Det är mycket roligare.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nörshi kommer rätt snabbt så det är lugnt...:tuttar

Jag gillar såna tjejer, då kan dom ju kliva upp och göra klart disken sen, så att man får sova ifred

Näe, jag är ingen mansgris, men det är kul att låtsas ibland.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Att ÄNTLIGEN fått börja jobba igen efter en längre sjukskrivning p,g,a benbrott.Att man sen drog hem en pokerturnering alldeles nyss gjorde ju inte dagen sämre.Blev en hyfsad festarkassa till lördagens SH-pub:tungan .

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
När jag testade en släktings snöskoter, och när jag var ute på isen och drog på gasen och skidorna lyfte :yoparty när jag hade saktat ner så log jag ordentligt brett :D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag tog ut doktorn idag för lite skoj. De hemmagjorda dubbdäcken fungerade över förväntan och jag tog mej fram även i den djupaste snön!!!
Fan vad kul det är att köra hoj på vintern! :yoparty

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2789851 När jag tjuvlånade en läkares sparkcykel för att snabbt transportera mig till lab med ett snuskigt prov. Sparkade på rättså ordentligt för jag hade annat att syssla med egentligen. Fick upp bra fart innan hissen där jag skulle ta till vänster. När det var dags för en stenhård inbromsning så som innan bergskurvan upptäckte jag att bromsjäveln var kaputt. :näsblod

Skriv bajsprov så att vi lekmän förstår.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM