Vad fick dig att le idag?

Kia

Guest
När postbilen körde fast ute vid brevlådan. :D

Väntade en kvart innan jag gick ut och hjälpte stackarn att komma loss...
Hans ideer om hur man kommer loss var många men inte så himla bra. Han polerade bara upp glansis så bilen satt ännu mer fast.... :yoparty

Han såg ut som en bortkommen, liten, söt hundvalp när jag kom och frågade om han ville ha hjälp. :D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
När postbilen körde fast ute vid brevlådan. :D

Väntade en kvart innan jag gick ut och hjälpte stackarn att komma loss...
Hans ideer om hur man kommer loss var många men inte så himla bra. Han polerade bara upp glansis så bilen satt ännu mer fast.... :yoparty

Han såg ut som en bortkommen, liten, söt hundvalp när jag kom och frågade om han ville ha hjälp. :D

Ja ska skratta lika mkt när ja ser en lapplisa fastna me fingrarna under vindrutetorkaren :mad:

Kia

Guest
De hände ofta i början asså?...

ut o skotta me dig latkärring så han inte kör fast imorrn igen...

Nha, kanske inte just mig... :D

Självklart tog jag mig i kragen och förberedde för morgondagen....
Så nu är det nyspolad glansis med lagom mycket snö på ute vid brevlådan. (I morgon sitter jag där på trappan och väntar... :D Har jag riktig tur så fastnar tidningsbilen också.... :yoparty )

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att jag fick en till kund idag som ville behandla sig på direkten. Och att jag har så goa vänner på andra salonger och överallt som gör reklam för mig och skickar hit folk :krama

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Att jag fick en till kund idag som ville behandla sig på direkten. Och att jag har så goa vänner på andra salonger och överallt som gör reklam för mig och skickar hit folk :krama

"Hej, jag har en dejt ikväll. Det är... hur ska jag säga... lite buskigt. Vad kan du göra som motsvarar ett brazilian wax-job?"

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
"Hej, jag har en dejt ikväll. Det är... hur ska jag säga... lite buskigt. Vad kan du göra som motsvarar ett brazilian wax-job?"

Alltså..till att börja med..lasern når inte till Stockholm..så du får pallra din fjuniga rumpa till Uppsala ;)

sen behövs det mycket mer än laser för att fixa dig ;)

Last edited by a moderator:

Gabor

Guest

Jag quotar istället..:D ..Tur att det finns alla möjligheter för alla att äntligen bli snygga.....enligt dem själva.

Jag ser gärna att alla fula människor går på kliniker å får dom fula att bli snygga....då är det lätt att le, stort. Jag ler varje dag, då jag ser på hur vissa aktiebolag ökar i värde just på grund av dessa människors fåfänga.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har haft en rent för djävlig vecka. Ringer min far som jag inte har haft kontakt med på 10 år och han ställer faktiskt upp och hjälper mig. Han var och hälsade på idag, och berättar att han kan hjälpa mig köpa in virke till att fixa taket för en otroligt billig penning! (Så sen behövs det bara arbetskraft.)
Jag är så jävla glad, för jag hade inte förväntat mig något stöd eller hjälp alls. Istället verkar saker kunna bli otroligt mkt bättre än vad jag någonsin kunnat tro,redan i år. Detta ger en verkligen energi till att kunna orka ta tag i och reda upp en massa andra jobbiga saker.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
En trevlig kvinna på Hiltons Silver VIP support som fixade en gratisnatt åt mig. Hon tog såklart 20,000 frequent flyer miles för besväret, men det var det värt.

Nu drar vi till Chicago! :tummenupp

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Jag log idag när jag var på akuten med min syster som hade magsmärtor och läkaren kom in med tuben nedanför och sa :lägg dig på sidan och ta av dig byxorna.

Bifogat

• glidslem.jpg
    glidslem.jpg
    5.5 KB · Visningar: 78
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag