Vad fick dig att le idag?

Mrs. Laphroaig

Guest
Eh ja...hm. Hur man roar sig är ju upp till var och en.

ja nu använde ju inte personalen det på varandra, det användes på våra patienter. En flaska innehåller 250 ml och varje dygn hade vi ca 30-40 patienter totalt.. det går en hel del då.
Det brukar inte uppskattas om man kör in fingrarna i någon utan glid...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Av samma anledning som GuW..jag har städat hela salongen från golv till tak..det luktar Ajax och är GJORT..samt två maskiner tvätt..det är fan det enda söndagar är bra till..jag gillar inte söndagar :rolleyes:

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
För att hunden min idag hade sitt hitills längsta moumoouuu läte utan att ta luft emellan! Inte för inte vi kallar henne "kossan".. Hon ylar inte, skäller inte..hon RÅMAR!

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
För att hunden min idag hade sitt hitills längsta moumoouuu läte utan att ta luft emellan! Inte för inte vi kallar henne "kossan".. Hon ylar inte, skäller inte..hon RÅMAR!

Haha jag kom och tänka på min ena katt som brukar låta som en bäbis när han vill ha mat ,gällt och gnälligt och länge utan andetag: "maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah". Som ofta slutar med att han gäspar mitt i altihop "maaaaaaaaaaaaaaahgäääääääsp":D

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
ja nu använde ju inte personalen det på varandra, det användes på våra patienter. En flaska innehåller 250 ml och varje dygn hade vi ca 30-40 patienter totalt.. det går en hel del då.
Det brukar inte uppskattas om man kör in fingrarna i någon utan glid...

Vissa saker behöver inte förklaras, man måste lite på folks egna tankeverksamhet (och humor) ibland.

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
När jag ställde mig i duschen och vred på vattnet och märkte att jag fortfarande hade kallingarna på mig. :D

7 utekvällar i rad sätter sina spår :gnissla

Mrs. Laphroaig

Guest
Alltså, man kan ju inte bara smacka in fingrarna på direkten. LIte hångel, smek och kyssar så krävs det inget glid. Prova!

Du kan få anställning på mitt förra jobb som "glidsamordnare", vad sägs om det ? Samtidigt hjälpa landstinget att spara pengar fast är ytterst tveksam om tjejerna vill ha IN något i den sitsen de befinner sig i just då.
Säger som du...Prova ! :tungan

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...