Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler för jag träffade min kompis pappa som äger garaget där jag har min hoj..VIPgarage fullt med massa Porschar, BMW och Mercor (näe jag vet inte hur man stavar det ordet:3freak) och han berättade att han inte tänkte ta något betalt för tiden jag har stått där (sedan September) och att jag får fortsätta stå där :). Det var verkligen jättesnällt eftersom det är ett högbevakat garage mitt inne i stan.

Tjohej!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag ler för jag träffade min kompis pappa som äger garaget där jag har min hoj..VIPgarage fullt med massa Porschar, BMW och Mercor (näe jag vet inte hur man stavar det ordet:3freak) och han berättade att han inte tänkte ta något betalt för tiden jag har stått där (sedan September) och att jag får fortsätta stå där :). Det var verkligen jättesnällt eftersom det är ett högbevakat garage mitt inne i stan.

Tjohej!

Hade du kläder på dig när du träffade honom? :brynad

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
jag log och skrattade en hel del när jag klarade "väja för barn" utmaningen på min halkkörning idag, kul vare :)

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Log stort igår (ja, jag vet att jag är trög) när vi var och handlade i byn och det drällde ut ett tiotal militärklädda äldre gentlemän och startade upp sina gamla militärhojar med dubbdäck och skidor :D . MCHK:s Militärsektion spenderar 1 vecka i Trängslet :tummenupp

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Den här bilden som jag tog i onsdags :D

Gissa vem det är som klättrar :tungan

Bifogat

• 1640_nostalgi.jpg
    1640_nostalgi.jpg
    138 KB · Visningar: 157

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Alla vårtecken får mig att le. Igår såg jag en R1a påväg hem från jobbet, körde jättelångsamt genom korsningen för att se om det var nån jag kände. Sen när jag skulle parkera bilen såg jag ett riktigt vårtecken, alkistanten satt ute på bänken och rökte och tog en öl (på vintern står hon vid hissen och ölar). Snart är det vår på riktigt hoppas jag! :)

Kom just på att det är Mimikry på skylten i kväll, nu ler jag igen! :)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
I spåren av gårdagens förbannad-inlägg:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2806596&postcount=884
...så måste jag idag posta ett leende-inlägg... För det var precis vad jag fick på läpparna när jag kom ner i köket i morse och ser att tipsen jag fick här på sporthoj fungerade! :tummenupp
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=148673

Visst skulle jag kunna fortsätta att vara förbannad för att jag tvingades skrubba hela väggen under någon timme igår men jämfört med oron för att riva allt kakel och göra om det från början kändes det som en otrolig lättnad...

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2807879&postcount=26
SH visar sig än en gång vara den outtömliga källan av kunskap! :tummenupp :Bugar

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min mormor fick mig att le (för hon hade frusit en av de godaste lussebullarna till mig, som jag fick alledelles nyss).

Det gamla paret som såg så kära ut och blev så glada och vinkade när jag stannade vid övergångsstället fick mig att le.

Men störst log jag när jag monterat i det nya batteriet i min hoj och stog och andades avgaser i garaget, det går inte att beskriva i ord:):):):)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Våren får mig att le. Att lökarna man planterade i höstas nu börjat växa upp. Att solen tittar fram emellan molnen, att fånglarna kvittrar. Att livet inte känns piss trots alla mottgångar som aldrig verkar ta slut.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag ler för att jag fick gå hem 4 timmar tidigt från jobbet i dag. :tummenupp

Jeg ler även för att det är tö ute och att lökarna börjar titta fram...

Fan, det blir nog sommar i år också!

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03

Tjohej!

Vem kontaktar man om man vill få en plats i det garaget? Jag har en kompis som har en fin bil som han inte vill parkera ute.

Jag log när jag såg en gubbe som såg ut som Chevy Chase.. C C är rolig :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM