Vad fick dig att le idag?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Bar läge för kvalitetstid med sig själv:D

Äsch... Det har jag inte tid med. Blir kickboxning ikväll istället :D

Min son fick mig att le stort idag när han äntligen kunde vara i skolan igen, bara trekvart, sen blev han för trött, men ändå.

Med tanke på att han körde in i ett träd med crossen förra söndan och skaffade sig blödningar på lever, mjälte och en njure, ett hål i ena lungan, fraktur i handen och slog av käken och låg medvetslös utan egen andning till tisdagkvällen och efter det har gått igenom en käkoperation så är det starkt av honom att vilja åka till skolan redan. :yoparty

Vilken superdupergrabb! :yoparty

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Och jag är ändå på toppenhumör idag... Då kan du gissa dig till hurdant monster jag är när humöret är inte lika glatt :banana:yoparty

Måste jag? Kan juh bli rädd! :tungan

Mitt eget humör idag sjönk med det ökade molntäcket. Så mycket för glittrande sol om morgonen som varsamt väcker en ur Morpheus famn... :rolleyes:

Sorry. Tjurighetstråden ligger på ett annat ställe på forumet, om jag minns rätt... :gnissla

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Äsch... Det har jag inte tid med. Blir kickboxning ikväll istället :D

Det är väl i stort sett samma sak, pulsen ökar, massor av adrenalin och andra trevliga små kemikalier...:banana :D

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Vad för kyckling har du försökt dig på? Randiga på bakdäck? Genmanipulerad till 1000...

Nä, bara till 750. ;-)

Kycklingränderna är markerade på bilden nedan. Den oanvända delen av däcket längst ut. :)

Chicken_strips.jpg

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Mina Takstolar till garaget kom idag :tummenupp

Nu kan man vara glad ända tills fakturan kommer :gnissla

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Här är en hel tråd som behandlar ämnet. :tummenupp

Borde ha anat att det fanns en sån tråd på forumet. :rolleyes:

I ett relaterat ärende, och apropå kycklingränder, var jag nyligen med om en customåkare (nåt stort kromat var det iaf) på en SMC Knix-kurs. Han skrapade i fotplattor och allt hela vägen runt banan. Föreslog att han skulle hänga ut lite med överkroppen och räta upp cykeln lite grann för att slippa skrapet. De första kurvorna hängde jag på honom och det vinglades ju en del - var faktiskt lite rädd att han skulle gå omkull... Efter några varv ökade tempot. Inne i depån när han tog av hjälmen gick hans flin från öra till öra. Det värmde inombords på mig och jag fånflinade nog en del själv också... Han var såååå tacksam! :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Får man fråga vad du råkat ut för? Om det inte är för personligt... :tungan

Jag krasade hamstringfästet ner mot knät för ca 6 v sen när jag simmade och så för några dagar sen överböjde jag knät när jag gick nerför trappen och klämde troligen slemsäcken = j*vligt ont... De rosa tabletterna är inget annat än antiinflammatoriska Orudis Retard 200mg ( i kombination med Alvedon 1g Forte). Men jäkla vilken effekt de har på mig :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag krasade hamstringfästet ner mot knät för ca 6 v sen när jag simmade och så för några dagar sen överböjde jag knät när jag gick nerför trappen och klämde troligen slemsäcken = j*vligt ont... De rosa tabletterna är inget annat än antiinflammatoriska Orudis Retard 200mg ( i kombination med Alvedon 1g Forte). Men jäkla vilken effekt de har på mig :D

Lät inte skoj. Hoppas du kryar på dig fort! :tummenupp

Men... Utifrån namnet på tabletterna... Är det verkligen bra att de har en jäkla bra effekt på dig? Kommer vi få se nivån på dina inlägg bli mer och mer häpnadsväckande retarderade under tablettkuren månntro? :hihi

Borde ha anat att det fanns en sån tråd på forumet. :rolleyes:

I ett relaterat ärende, och apropå kycklingränder, var jag nyligen med om en customåkare (nåt stort kromat var det iaf) på en SMC Knix-kurs. Han skrapade i fotplattor och allt hela vägen runt banan. Föreslog att han skulle hänga ut lite med överkroppen och räta upp cykeln lite grann för att slippa skrapet. De första kurvorna hängde jag på honom och det vinglades ju en del - var faktiskt lite rädd att han skulle gå omkull... Efter några varv ökade tempot. Inne i depån när han tog av hjälmen gick hans flin från öra till öra. Det värmde inombords på mig och jag fånflinade nog en del själv också... Han var såååå tacksam! :D

Kul att kunna hjälpa till och se någon bli glad över det! :tummenupp

Men då säger vi så då, att fegranden endast beror på att jag hänger alldeles för mycket när jag tar hårnålskurvorna i minst 220 km/h på 70-vägen. :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...