Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Xakt!
nu pratade jag med morfar igen, tror ingen kan ge en mer positiv energi än han kan. Kan en människa bli gulligare?

De är härliga de där gamla krutgubbarna och gummorna med sin livserfarenhet och roliga historier behöver man ingen TV eller radio.

Kommer åka till farsan som är 75 i morgon, kommer garanterat att bli skoj, precis som varje gång man besöker honom och hans fru. Gillar att sitta och småprata med dem och andra nära o kära, det är midsommar för mig :)

Kommer att tänka på ....

[YOUTUBE-ID]V5GMoWeRXkI&feature=PlayList&p=C5EFB36B51733E4B&playnext_from=PL&playnext=1&index=26[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Började med en lite oskyldig översyn av vår sk trädgård med lite trimning av rosorna och kantklippning med trimmern, nu några dagar in i semestern. Snabbt som fan var grannarna framme och började med sitt trådgårdande också. Det kändes som ett bilateralt utbyte av diverse handjagar- och trimmerljud där en stund... :rolleyes: :D

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Min premiär på storbana :) Knäpuckarna är fortfarande oskrapade men fotpinnarna fick ta en del stryk ...

Sjukt kul dag med fantastiskt väder på Gelleråsen!

Bifogat

• Bild 4.jpg
    Bild 4.jpg
    50.7 KB · Visningar: 113

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
När vi "imorse" gick igenom gårdagens tokigheter :hihi
Själv lyckades man missa efterfesten eftersom man av någon outgrundlig anledning valde att hänga med en chey hem :D

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-

Påminner mig om när jag var tvungen att fixa något med mina tänder/tandställning akut när jar var barn.
Sitter i väntrummet och biter ihop. Man vill ju inte visa att man har ont. -->
"Nej, men det såg ju inte ut som om du hade ont. Annars hade du ju fått gå före. Eftersom att du räknas som barn."
tack för det... Inte så att man kan fråga hur man känner sig eller nämna det innan :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sol och varmt, lyckad träning med hästen, inlinesåkning bakom häst, och avslutande sjukt trevlig grillning med vänner. Otroligt bra söndag!

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Först en suverän dag på Rörken med SMC Knix och sen en liten tur med frun bakpå, i dagens finfina väder! Avslutade med fika på Ulva kvarn. Frun var glad, och jag med. :)

Last edited:

sportbike

Guest
Den arge mannen som försökte slå oss när vi passerade honom på en liten kurvig väg norr om stan.
Han missade oss så vi vinkade glatt :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jäklar vad stark jag måste vara, får hjulspin när jag ska skruva loss hjulbultarna på bilen.

Jag behöver låna en tjockis! :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Åkt Wakeboard för första gången i mitt liv, FÖRBANNAT ROLIGT! :yoparty :tummenupp
Hoppade även i vattnet direkt, så ignorerade mig fobi för mörkt vatten. Förra året när jag provade på vattenskidor för första gången tog det ca 10-15 minuter innan jag plaskade i från båten :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jäklar vad stark jag måste vara, får hjulspin när jag ska skruva loss hjulbultarna på bilen.

Jag behöver låna en tjockis! :)

Snarare jävlar vad fastrostade dina bultar måste vara:hihi

Kan du inte bara be någon, tjock som smal, att trampa på bromsen?:)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Snarare jävlar vad fastrostade dina bultar måste vara:hihi

Kan du inte bara be någon, tjock som smal, att trampa på bromsen?:)

Typ. :)

Är väl planen det nu jo, se om bromsarna bromsat tillräckligt. Men en tjockis att sitta på motorbalken hade nog funkat det med. :D

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...