Vad fick dig att le idag?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Grattis!

Att prövotiden gått ut betyder emellertid inte att du får slänga dig i närmaste dike med hojen, eller ramma första bästa Volvo! :tungan

Näe, men man slipper känna dödsångest när det dyker upp en polishoj bakom när man lessnat på alla pensionärer och husvagnar på 2+1 vägarna och vill hinna förbi hela raddan.

Var galet nära att bli av med lappen förra veckan :gnissla

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
När jag insåg vid 4 snåret när jag drömde om att åka lite hoj, att jag åkte hoj till jobbet och att den står och väntar på mig :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Beställt en ny bil :).

Stor olycka i Göteborg mellan spårvagn och traktor (skönt att ingen verkade vara allvarligt skadad), räknade med att få stanna kvar ett bra tag men just som jag gick av bussen vid Backaplan kom en spårvagn ner till centralen. Trodde jag hade missat mitt tåg med 5 minuter men det visade sig i sin tur vara försenat och jag kom således hem tidigare än vad jag hade räknad med då jag kom med det tåget.

Hemma i skövde träffade vi på ett par goda vänner som i sin tur hade med sig några norska vänner de träffat i thailand. Det blev en mycket trevlig kväll med en salig blandning mellan svenska, engelska, norska och thai, kunde inte bli bättre efter en heldag med latin. :D

Vägen upp till glaciären på Grossglockner. Sicken grym motorcykelväg!

:tummenupp den vägen är helt underbar :banana:

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Bra tv från förr.

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SU-LLPBnD14&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SU-LLPBnD14&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Hur ska du få en hel kopia av Barry Sheene på huvudet? ;)
Pics or it didn´t happen. :mattias

Ja men va kul att man kan roa nån då,,,, ordmärkare.:6surkart
Under RR-VM i Anderstorp bodde jag i samma depå som han och Kenny Roberts, Freddie Spencer, A Neito, Agostini, mfl, så jag har ju en kopia på näthinnan av Barry Sheene,,, nu blev du impad va.:)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ja men va kul att man kan roa nån då,,,, ordmärkare.:6surkart
Under RR-VM i Anderstorp bodde jag i samma depå som han och Kenny Roberts, Freddie Spencer, A Neito, Agostini, mfl, så jag har ju en kopia på näthinnan av Barry Sheene,,, nu blev du impad va.:)
Jag log i varje fall. ;)
Då kanske vi sågs för jag var ofta på Torpet som liten grabb. Hatade Freddie Spencer för att han körde av Roberts och tog titeln bla. :)

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Det var historierna om bevakningssoldaternas bedrifter här på Marinbasen. Dels om killen som gick rond på natten och tyckte sig höra ett ljud bakom en dörr i källaren på en byggnad, drog pistol och sköt skarpt rakt igenom dörren. Visade sig sen vara en katt som tagit sig in i något öppet fönster. Litet nervig kille. Eller den andra soldaten som övade drag med pistolen i vaktkuren och råkade skjuta sönder övervakningsskärmen. Vilka stjärnor säger jag bara. :D

Är du seriös? :va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...