Mordecaien
Can do!
Insåg just min prövotid går ut idag
Insåg just min prövotid går ut idag
Fick en komplimang igår på kvällstouringen om hur "skönt den gurglade". "Den" är min svartviffer, en VFR800Fi. Komplimangen kom från en klubbkollega som körde en VFR1200 med Akra-slipon...
Grattis!
Att prövotiden gått ut betyder emellertid inte att du får slänga dig i närmaste dike med hojen, eller ramma första bästa Volvo!
Deepthroat slip-on??
Näe, men man slipper känna dödsångest när det dyker upp en polishoj bakom när man lessnat på alla pensionärer och husvagnar på 2+1 vägarna och vill hinna förbi hela raddan.
Det förstås. Men du slipper inte undan dem ändå.
Hur ska du få en hel kopia av Barry Sheene på huvudet?Efter en massa strul med säljare och väntan så har den äntligen landat i min ägo, min nya hjälm, en kopia av legenden Barry Sheene.
Vägen upp till glaciären på Grossglockner. Sicken grym motorcykelväg!
Hur ska du få en hel kopia av Barry Sheene på huvudet?
Pics or it didn´t happen.
Jag log i varje fall.Ja men va kul att man kan roa nån då,,,, ordmärkare.
Under RR-VM i Anderstorp bodde jag i samma depå som han och Kenny Roberts, Freddie Spencer, A Neito, Agostini, mfl, så jag har ju en kopia på näthinnan av Barry Sheene,,, nu blev du impad va.
Det var historierna om bevakningssoldaternas bedrifter här på Marinbasen. Dels om killen som gick rond på natten och tyckte sig höra ett ljud bakom en dörr i källaren på en byggnad, drog pistol och sköt skarpt rakt igenom dörren. Visade sig sen vara en katt som tagit sig in i något öppet fönster. Litet nervig kille. Eller den andra soldaten som övade drag med pistolen i vaktkuren och råkade skjuta sönder övervakningsskärmen. Vilka stjärnor säger jag bara.
Är du seriös?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |