Han är bara lättlurad, finns ju massa såna storys för att lura nya rekryter, inte ens hälften som är sant.Är du seriös?
en fuckitall-burnout
en fuckitall-burnout
Han är bara lättlurad, finns ju massa såna storys för att lura nya rekryter, inte ens hälften som är sant.
Väldigt tveksam till att nån i dagens försvar skulle göra så efter utb då dom brukar gallra bort såna som är väldigt "jumpy", vore jävligt farligt annars.
Log just åt det faktum att det finns en populär tråd här på sporthoj som existerat i snart sex år och fortfarande skönt felstavad.
När min handledare sa att vi skulle ut och köra när jag slutat jobbet och att vi nu varit ute och åkt i tre timmar. Helt underbart kul och fantastiskt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen så kul var det Första gången någonsin jag kör MC.
Modefieringar XT660 X/R
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=59942
BiB-alkisens tilltag med eldade pengar...
Min höger-om-höger-kollega är så upprörd att han hyperventilerar och nästan kissar på sig. Gudrun är ett stolpskott men när hon petar i myrstacken och får så många blodkärl i tinningarna att brista på SH-krigarna och min höger-om-höger-kollega så är hon värd en spontan golfapplåd.
Skulle du kunna utveckla det lite grann? På svenska?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|