Vad fick dig att le idag?

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Vad är det du inte förstår? (denna gång)

Vem är BiB och varför eldar han pengar?

Höger-om-höger-kollegan, ska det tolkas politiskt?

Gudrun som i Gudrun Schyman?

Har hon haft åsikter om sporthojs-åkarna?

Vad är en golfapplåd?

Beklagar om jag är oförstående. :rolleyes:

Dubbla regnbågar är faktiskt ganska ovanligt, men att bli så upphetsad av en dylik, är kanske lite överdrivet. Jag ler brett just nu. :)

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
:harusettensånsjälveller? :7peta

De är facking epic i tells you. Körde "ikapp" en dubbel och passerade under valvet. Det gjorde jag såklart inte, men det kändes så. Den var så lysande skarp och slog ned på fältet, kanske 2-300m bort. Otroligt.

Nej, men jag tror inte att jag skulle börja grina om jag råkade få se en...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Beklagar om jag är oförstående. :rolleyes:

Inget att be om ursäkt för det är inget du kan rå för. :krama

Snabbförklaring:
- BiB = Gudrun = Gudrun Schyman
- Gudrun eldade pengar
- SH:are hatar Gudrun, feminister, kommunister, feminism och allt annat som inte är som dem...

- Min kollega är politiskt väldigt höger-om-höger och värdekonservativ och blev således vansinnigt upprörd. Han blev liksom röd i ansiktet, flåsade och kunde knappt hantera sig själv vilket var otroligt underhållande. Han kan å ena sidan tycka att det är bratsens självklara rättighet att vaska champagne men tycker det är ofantligt upprörande att Gudrun bokstavligt talat förstörde pengar.

För mig var det ren och skär humor att se kollegan så frustrerat bazooka-ilsken i bästa serietidningsmanér så det såg ut som om han skulle få infarkt, bokstavligt talat.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inget att be om ursäkt för det är inget du kan rå för. :krama

Snabbförklaring:
- BiB = Gudrun = Gudrun Schyman
- Gudrun eldade pengar
- SH:are hatar Gudrun, feminister, kommunister, feminism och allt annat som inte är som dem...

- Min kollega är politiskt väldigt höger-om-höger och värdekonservativ och blev således vansinnigt upprörd. Han blev liksom röd i ansiktet, flåsade och kunde knappt hantera sig själv vilket var otroligt underhållande. Han kan å ena sidan tycka att det är bratsens självklara rättighet att vaska champagne men tycker det är ofantligt upprörande att Gudrun bokstavligt talat förstörde pengar.

För mig var det ren och skär humor att se kollegan så frustrerat bazooka-ilsken i bästa serietidningsmanér så det såg ut som om han skulle få infarkt, bokstavligt talat.

Gudrun är ett ärkepucko, men oavsett hur mycket jag hatar Fi så hade det varit jävligt underhållande att bevittna någon reagerar så starkt på hela muppigheten:hihi

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
...när min handledare drog om på bakhjulet :) OBS: mitt i natten ute i skogen, inga bilar :) Då log jag :)

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Dagens stockholmsväder och att inget (olyckligt) hände under testkörningarna!

:banana

sportbike

Guest
Att skriva "inga byten" i en annons, verkar väcka en aldrig sinande ström av bytes-kreavitet hos folk.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att skriva "inga byten" i en annons, verkar väcka en aldrig sinande ström av bytes-kreavitet hos folk.

Vaddå, ALLA kan behöva en Ford Sierra, en traktorskopa eller en dieseltank men tillfälligt ha glömt bort att det är det dom behöver när dom sätter in sin egen annons... :rolleyes:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jag ler stort pga det faktum att TROTS att jag är gravt elhandikappad lyckats få liv i elfönsterhissen på bilen. OCH torkaren på bakluckan, men det felet var inte elrelaterat!

Damn, I'm good!:yoparty

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard

Rätt intressant är svaren man får också efter att ha skrivit ovan nämnd text tex:

"Hej jag har en cheva van hör av dig om de är intressant"

Antingen lägger folk ner väldigt lite energi på att svara på annonser och skriver slarvigt eller så läser dom fel och tror man har en köpes annons på bilar fast man tex säljer en mc. :va

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Att den lilla undulaten Pinochet verkade ha en godartad cysta i röven, och inget som är akut... :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...