Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Knappt repat mig från gårdagen, och nu skall man på kryssning. :) (korter jevel, tillbaks till midnatt)

Ska med en polare som skulle träffa någon tjejj han mött på internet. Som moraliskt stöd, eller nä, det var bara vad jag sa åt honom. Egentligen är jag med för att skratta och ta bilder när "hon" visar sig vara en fet gubbe. :rofl

Lova att ta bildbevis på flodhästen och posta här:D

Blir det inga bilder tolkar vi det som att hon var både skitsnygg, rik och kåt och att du satte skrattet i vrångstrupen när de försvann in i hans hytt för att inte visa sig på resten av tiden:gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lova att ta bildbevis på flodhästen och posta här:D

Jao, det är väl det som är planen. :tummenupp
På webcamen igår var hon rätt het faktiskt, men jag är övertygad om att det är nått skummt på gång! :D

Blir det inga bilder tolkar vi det som att hon var både skitsnygg, rik och kåt och att du satte skrattet i vrångstrupen när de försvann in i hans hytt för att inte visa sig på resten av tiden:gnissla

Hahah, finns inga hytter på den båten. :p (förutom för personalen då)

Men, är det sant som dom sagt så har hon kompisar med sig och baren är öppen, så det känns lite win-win för mig faktiskt. :)

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Varit nere på stranden och provat på SUP (Stand Up Paddle) samt surfning, var kul och gött. Samt att Red Bull, Surfers Paradise, Fox m.fl. var där med tält, soffor och gratis-saker :)
Även Petter var där och SUP'ade och ska senare ikväll rappa där, grym dag :tummenupp

Och igår var man och såg Hoffmaestro, RIKTIGT GRYMMA! 900 pers på Societen, festligt värre :)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Faktum är att jag själv gjort precis samma sak med en Aerox för några år sen, den gjorde 103.

precis, har inte varit på dom större komponenterna på nuvarande moped utan en 70 cylinder, avstämd pipa, ny variator och koppling samt en perfekt förgasare med perfekta inställningar fick den nog att toppa 85-90 ärliga (oavsett lätt lutning och vindförhållande)
Nu har jag bara ett avstämt till org cylindern och den gör väl 70-75 oavsett, sen väger den ju 120 kilo men väghållningen e underbar
finner dock att peugeots motorer har mer kraft än minarellis.. däremot finns där bättre delar till minarelli
dock är miton så mkt bättre

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Sol, bad och glida runt i en sån här:

1969bluecadillac.jpg

Och om 25 min börjar matchen man har väntat på ett bra tag. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Sol, bad och glida runt i en sån här:

1969bluecadillac.jpg

Och om 25 min börjar matchen man har väntat på ett bra tag. :)

Najs!
En hjulbent gammal kompis har en handikappanpassad Cadillac cab -67a.
Riktigt mysigt är det när han sotar ur den och visar trajbalklistermärkessnorisarna var skåpet skall stå.
Imponerande bil.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Liten båttur me lite wake o bananåka o imorrn drar vi ett par dagar till kusten igen.
Tar med oss båten så vi kan glida över till kosteröarna o dra en räkmacka :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Najs!
Riktigt mysigt är det när han sotar ur den och visar trajbalklistermärkessnorisarna var skåpet skall stå.
Imponerande bil.

Vad har han gjort åt den då?

För orginal så omvandlar dom effektivt bensin till avgasaer utan att ta ut några hästkrafter alls.

En modern småbil med trajbalklistermärken kör ifrån ett sånt där ök.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

För orginal så omvandlar dom effektivt bensin till avgasaer utan att ta ut några hästkrafter alls.

Fast dem ska inte gå fort, det ska bara mullra =)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Aha, det är genom att mullra mest han sätter snorisarna på plats.

Lite som att åka HD då, mycket väsen och ingen effekt...

Han skrev ju klart o tydligt att han sotar ur den för o visa vart skåpet ska stå.
Röksignaler med andra ord :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Najs!
Imponerande bil.

Cadillac DeVille Cab 67:a är min absoluta favoritbil alla kategorier någonsin. Den spetsiga inåtlutande fronten är helt magiskt vacker, motorkaraktären och ljudet är bara för underbart och komforten är bättre än hemma i skinnfåtöljen oavsett underlag eller hastighet. Fantastiska bilar, ska ha en någon gång. Definitivt.

Dock ingen 67:a där på bilden:fakta

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Redan original, med lilla 429 cui våttan gör den 0-100 på under nio sekunder.
Kompisens är uppdaterad med den nyare 472an, med höjd kompression och holleyförgasare.
Förmodligen ger den runt 425 hästar.
Svårt att hitta trimdelar till dessa motorer ety de är byggda för lågvarvsvrid.
Men om man vill, så kan man ju byta till stora motorn:
500cui (8,2liter) och 400 originalhästar.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Cadillac DeVille Cab 67:a är min absoluta favoritbil alla kategorier någonsin. Den spetsiga inåtlutande fronten är helt magiskt vacker, motorkaraktären och ljudet är bara för underbart och komforten är bättre än hemma i skinnfåtöljen oavsett underlag eller hastighet. Fantastiska bilar, ska ha en någon gång. Definitivt.

Dock ingen 67:a där på bilden:fakta

Nu har jag ju bara en Sedan DeVille från 66 men jag blir ganska glad av den.
99592030.jpg

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...