Vad fick dig att le idag?

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Haha, faktiskt inte...har alltid haft problem med mina vader eftersom jag sportat mycket i mitt liv. Sitter med stövlarna på mig i soffan nu. Hihi.
Får upp dragkedjan helt med jeansen innanför nu så det börjar fan likna något. Till tjejkörningen på Onsdag ska dom sitta som smäck. :tummenupp

En tjej med fin nederdel har ingen man någonsin klagat på vad ja vet! :tummenupp

jasså, ska nog pröva o töja ut dom lite :va

god mat och dricka bjuds på den grupp töser som pallrar sig ner till skåne :hihi

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
En ny golf geting har 211 hk på 1400 kg.
En eldorado -67a väger ungefär2000 kg.
Den accar bra, men framhjulen har lite problem att hålla kursen.

Jag är en fjunis som kör ett düskt (numera)budget-lok som gör 0-100 på 8blankt. Med "bara" 400kg handikapp. Såatte den lilla gubben går inte.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ler..

...och tänker på gårdagens höjpunkt. En tjej i bikini som tvättade sin hoj hemma på tomten. :banana

(Samma som jag brände till öland i fredags för att be om ursäkt att jag dummat mig.)

R5+1

Guest
...och tänker på gårdagens höjpunkt. En tjej i bikini som tvättade sin hoj hemma på tomten. :banana

Och jag som tvättade min rödvita kärlek på OK och iförd skinnställ idag, för det var praktiskt tyckte jag. :död
Vissa av oss brudar vet inte hur man impar... :tuttar

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Jag är tjär och hon i mig. Man blir förbannad :mad:, men ibland ler jag.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att min semeeeester börjar om ~50 minuter, tidigare om dagmuppen kommer tidigt!!:yoparty

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Och jag som tvättade min rödvita kärlek på OK och iförd skinnställ idag, för det var praktiskt tyckte jag. :död
Vissa av oss brudar vet inte hur man impar... :tuttar

Seså, du har säkert andra kvaliteter. Eller så var det så att du inte ville åka till OK i bikini. :) Det vittnar om visst vett...

Huvudsaken är att den blir ren. Alla vet ju att en ren hoj går bättre och snabbare!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Haha, faktiskt inte...har alltid haft problem med mina vader eftersom jag sportat mycket i mitt liv. Sitter med stövlarna på mig i soffan nu. Hihi.
Får upp dragkedjan helt med jeansen innanför nu så det börjar fan likna något. Till tjejkörningen på Onsdag ska dom sitta som smäck. :tummenupp

:va varför inte prova innan du köper?
Har också problem med fötterna (plattfot o op bort s k extrsben) o det tar evigheter plus gråt o tandagnissel innan jag finner nga som passar.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
glömde skriva igår, men övningskörde på dom bästa vägarna ja någonsin kört :hihi

några nära döden upplevelse nästan och käka flugor men kul var de :hihi

Sen idag e de för jag hitta 290-320 mikuni munstyckena!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Åsarna runt Höör eller småvägarna på Revingehed?

vet faktiskti nte :va

han sa vi skulle till åsen något men vi var iallfall vid ett naturreservatt där de vi körde på kruviga vägar i skogen upp och ner vänster till höger :)
tycker dom var sjukt nice! fast lite läskigt med skymd sikt

vi körde ifall in på parkering på reservatet sen upp mot någon väg sen var de bara o gasa på :) sen fanns där många vägar

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
sw_religion.jpg

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Andades ut och log stort när jag upptäckte att mitt numera skinande blanka VISA-kort - tvättat med Via Classic Color i 40 grader med sköljmedlet Comfort Original Blue samt centrifugerat - fortfarande fungerade.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
fick precis ett trevligt sms... TACK någon för att SH finns & att det finns så mkt trevliga människor här. :tummenupp Vissa (läs: en specifik) mer trevlga än andra... :D :krama

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
Haha, jasså du har dom...jag tog dom från Biltema. ;)

Det lär väl bli sen när jag lyckas hamna på bild nästa gång. ;)

Fick fan inte igen dom först men med mycket svett och svordomar fick jag på mig dom men det gick fan inte ha skinnstället i stövlarna så det fick bli dragkedja upp och lite fladder när jag åkte en tur. När jag kom hem testade jag igen och nu får jag upp halva dragkedjan och kardborreknäppningen med skinnstället innanför. Så snart ska nog kedjan gå hela vägen upp bara jag får töja och slita lite. :banana
Äntligen skyddad från topp till tå. :)

Så det är fler än jag som blir galen på det här med stövlar och vader. Jag var på fyra olika affärer igår för att hitta ett par stövlar åt mig. Men ICKE! Gick inte... Jag får inte igen kardborren ens halvvägs, blir så less :( Nu var det en av butikerna som skulle ta hem en annan sort tills imorgon, en som skulle passa tjejer bättre. Jag hoppas verkligen på den nu, det är mitt enda hopp!

Men det är alltså sant att de töjer sig? Kanske det går ändå om man tjuras på tillräckligt länge då?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept