Vad fick dig att le idag?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Första dan på semester. Men jag e kluven till dess förträfflighet.

Last edited:

R5+1

Guest
Första dan på semester. Men jag e kluven till dess förträfflighet.

Tramspelle!! Det är ju perfekt hojväder i S-tälje idag! Lite fin molnighet på himlen, svalkande bris, tomma vägar då alla (andra) dragit iväg på semestern. Ut och kör med dig! :hojraket

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Hanterbar klump.
Triumph kan.
Utan några särskilda åthävor, så är både America, Speedmaster, Rocket och förmodligen Thunderbird betydligt trevligare att köra än konkurenterna.

Triumph är ruskigt trevliga. Var ju bäst i MCMs slitagetest också.
Synd att de dras med deras gamla rykte om att vara opålitliga.

MizzY

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Hoj
Kawasaki ER6f -11
Log både med och åt mig själv idag när jag såg hur grannarna garvade gött åt mig och gubben när vi sprang runt trädgården och därefter in och ut ur huset konstant pendlande med två skvalpande spannar vatten medan vi tömde poolen (efter veckans vilda poolpartyn) på över tusen liter vatten på jobbigast möjligaste sätt för att inte orsaka nedsjunken leraltan.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Detta :)

[YOUTUBE-ID]0kCulkj1vy4&feature[/YOUTUBE-ID]

De som sätt filmen/trailern förstår nog.

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
Gasade på förbi MCDonalds i Birsta där det stog en massa folk. Körde på rätt bra och vände och körde tillbaka, när vi passerar dom hör jag "Det var en tjej??!!" Då blev jag NÖÖÖJD :tummenupp :D :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sken upp som en sol när jag hittade precis en sån bil som jag vill ha på blocket. Allt stämmer hyfsat överens med hur jag vill ha den, även priset! Den är perfekt!:)

Tyvärr lär den väl vara borta innan jag hinner få ihop pengarna till den, så fin som den är och till det priset... Vilket gör mig lite lätt förbannad. Får gå och skriva i den andra tråden också.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Sken upp som en sol när jag hittade precis en sån bil som jag vill ha på blocket. Allt stämmer hyfsat överens med hur jag vill ha den, även priset! Den är perfekt!:)

Tyvärr lär den väl vara borta innan jag hinner få ihop pengarna till den, så fin som den är och till det priset... Vilket gör mig lite lätt förbannad. Får gå och skriva i den andra tråden också.

Raggarbil?
Tjöp och sätt kurs mot Målilla 7-8 augusti.
http://www.malilla.com/

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Raggarbil?
Tjöp och sätt kurs mot Målilla 7-8 augusti.
http://www.malilla.com/

GHinner nog inte få pengar till dess är jag rädd... Väntar fortfarande på att sjukhuset ska få tummen ur så att de kan göra sin lilla inspektion, och sen ska FB processa skiten också...

Annars hade det varit fett som fan. Ska du dit?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept