Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Snabbgooglade logo åt tjejerna i Sthlms-forumet.

wrong%20way%20helmet.jpg

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Har fått se en järv idag! T.o.m. två st!

:banana

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Varit på fest hos nga kompisar, riktigt trevligt :)
:)
Två barn, bröder, med funktionshinder ( cp respektive adhd-diagnos) som gjort enorma framsteg sedan jag såg dem sist.
Man ska aldrig ge upp, vissa behöver bara lite mer tid att lära sig :)
Inte nog med detta så har deras far ensam vårdnad om dem o han är i sin tur lårbensamputerad. Blir så imponerad över vad de tillsammans klarar av :)

Last edited:

R5+1

Guest
Jag log stort nu i kväll när vi kört en skön runda, undvikit regn och det mesta mulna vädret, ställt in hojen i garaget och kommer ut. DÅ först regnar det! :banana Och jag har paraplyet med mig!! :banana:banana Och när det regnar håller sig Jagvillslåssmenrårbarapåbrudar inomhus och jag får gå i fred hem. :tummenupp:tummenupp

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Följande mening som avslutade ett svar på en annons jag har ute:

"Skicka mig ditt konto nr. så sätter jag inte pengarna."

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hela dagen har varit glad, superkul crossträning i Sala, go' mat med frugan på Måns Ols efter träningen, löprunda efter tvättandet - och Emma Grens 2,01 och silver idag.

R5+1

Guest
Lyssnar på Bandit och just nu spelar de Ebba Gröns Staten och Kapitalet. Inte så förtjust i den låten men en kompis som jobbat på Riksdan (inte politiker!) berättade en gång att ledamöterna haft personalfest och dansat satan till just den här låten! :rofl:rofl:rofl

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Lyssnar på Bandit och just nu spelar de Ebba Gröns Staten och Kapitalet. Inte så förtjust i den låten men en kompis som jobbat på Riksdan (inte politiker!) berättade en gång att ledamöterna haft personalfest och dansat satan till just den här låten! :rofl:rofl:rofl

Det är väl mest det som händer där..Fester och dans..Tjo o tjim i kajutan:banana:banana

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Blir en runda med hojen om en stund, får med en dam på pallen också, alltid trevligt :)

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Den korta men så oerhört välkomna frasen; Övningen avbryts! Då hade jag marscherat från 22:00 på måndag kväll till 10:00 på tisdag morgon och varit vaken närmare 40 timmar i sträck. Dem fyra dygnen innan dessa har spenderats på en ö i skärgården utan mat och rent vatten. Plus 15 timmar i en livflotte innan det.

Falska förhoppningar har man fått också; blev undsatt av en räddningsstyrka efter två dygn och skulle köras med båt till en uppsamlingsplats, på väg dit blir båtjäveln förstås kapad och jag tvingas fly genom att hoppa överbord och fastna på en annan rutten ö. Slutade med att jag simmade till fastlandet och marscherade hem till basen. Ska nåt bli gjort får man fan göra det själv. :yoparty

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Brukar sällan bomba Bulten numera pga av alla nötter som brassar helvet där på helger och Onsdagar.
Men idag fick man bomba ifred. Mötte en ,vad jag tror var en MC-Polis på en civilhoj, som hälsade och allt var bara mjukt och harmoniskt.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
brorsan köpte en ktm 125a och ut o provköra, men avgasröret satt bara fast med en intryckt bult så halvvägs ramla den av och röret föll av :hihi

skrattade rejält :rofl

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

:rofl

Får mig att tänka på när en politik-tokig lärare bjöd in alla partier till ett informationsmöte/debatt på skolan. De flesta partierna skickade ganska högt uppsatta representanter och en yngre "sidekick"

Vänstern skickade ett par snaggade bitterfittor
Centern skickade en 16årig överviktig kille med flaskbottnar och samma dialekt som han i det där klippet. Allt han sade var väldigt uppdiktat och lät som att det kom direkt ur ett facit, varför han ofta kom bort sig vid lite djupare frågor :hihi

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
på väg dit blir båtjäveln förstås kapad och jag tvingas fly genom att hoppa överbord och fastna på en annan rutten ö. Slutade med att jag simmade till fastlandet och marscherade hem till basen. Ska nåt bli gjort får man fan göra det själv. :yoparty

Minns att man fick en del order om att inte försöka fly om man skulle fångatagen för att inte riskera liv på resterande del av truppen om man var flera som blivit tillfångatagna dvs.

Vad sa ansvariga befälet när du kom tillbaka den vägen?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept