I wish! anklusSkatteåterbäringen!!
Minns att man fick en del order om att inte försöka fly om man skulle fångatagen för att inte riskera liv på resterande del av truppen om man var flera som blivit tillfångatagna dvs.
Vad sa ansvariga befälet när du kom tillbaka den vägen?
I wish! anklus
La undan återbäringen på ett högräntekonto, så de finns inte tillgängliga just nu iaf, sas. Är sugen på ett Power Commander-kit till viffern, men huvudet säger att sluta tänka med hjärtat och att använda pengarna förnuftigt...
Sådär tänkte jag också i nån ytterst svag och dum stund. Så jag investerade en massa pengar i fonder.
Det jag inte visste då var att de jävlarna får det att se ut som om man gått med vinst, men om man skulle ta ut pengarna tar de ju en viss procent och då hamnar jag under summan jag investerade.
Så har det varit i flera månader nu.
Den här---> http://www.expressen.se/Nyheter/1.2084922/anal-al-tog-en-anda-med-forskrackelse fick mig både att flina och knipa ihop slutmuskeln av obehag....
Den här---> http://www.expressen.se/Nyheter/1.2084922/anal-al-tog-en-anda-med-forskrackelse fick mig både att flina och knipa ihop slutmuskeln av obehag....
Fy faaan va äckligt! Kommer att tänka på den lite märkliga filmen "Blecktrumman" när det kommer ålar på tal..
Killen får iaf stilpoäng för att han fortsatte jobba med en ål uppkrupen i mumindalen...själv hade jag ylat som en flygsiren och skändat mig själv med närmsta kofot för att få ut aset.
Killen får iaf stilpoäng för att han fortsatte jobba med en ål uppkrupen i mumindalen...själv hade jag ylat som en flygsiren och skändat mig själv med närmsta kofot för att få ut aset.
Spara långsiktigt gör en glad på lång sikt, men inte nödvändigtvis för stunden.
Den som spar han har.
Men inte särskilt roligt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati