Vad fick dig att le idag?

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
När jag satte mig i bilen för att köra till jobb och R.O.H kommer gazzandes på sin tisdagstur.. Så jävligt nice ut.. :)

Samtidigt blev man iof förbannad att man var på väg till jubb.. :huvet

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Minns att man fick en del order om att inte försöka fly om man skulle fångatagen för att inte riskera liv på resterande del av truppen om man var flera som blivit tillfångatagna dvs.

Vad sa ansvariga befälet när du kom tillbaka den vägen?

Det nya är att man ska fly så fort man får chansen. Försvaret har ju lagt ned mycket pengar på att utbilda dig så du får inte ligga och mygla i fångenskap. :D

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S

La undan återbäringen på ett högräntekonto, så de finns inte tillgängliga just nu iaf, sas. Är sugen på ett Power Commander-kit till viffern, men huvudet säger att sluta tänka med hjärtat och att använda pengarna förnuftigt... :va :rolleyes:

R5+1

Guest
La undan återbäringen på ett högräntekonto, så de finns inte tillgängliga just nu iaf, sas. Är sugen på ett Power Commander-kit till viffern, men huvudet säger att sluta tänka med hjärtat och att använda pengarna förnuftigt... :va :rolleyes:

Sådär tänkte jag också i nån ytterst svag och dum stund. Så jag investerade en massa pengar i fonder.:tummenupp

Det jag inte visste då var att de jävlarna får det att se ut som om man gått med vinst, men om man skulle ta ut pengarna tar de ju en viss procent och då hamnar jag under summan jag investerade. :mad:

Så har det varit i flera månader nu. :(

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Sådär tänkte jag också i nån ytterst svag och dum stund. Så jag investerade en massa pengar i fonder.:tummenupp

Det jag inte visste då var att de jävlarna får det att se ut som om man gått med vinst, men om man skulle ta ut pengarna tar de ju en viss procent och då hamnar jag under summan jag investerade. :mad:

Så har det varit i flera månader nu. :(

Spara långsiktigt gör en glad på lång sikt, men inte nödvändigtvis för stunden. :tungan

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Har ÄNTLIGEN semester! PÅ fredag bär det dessutom av till varmare breddgrader för sol, bad, kebab & avkoppling!:tummenupp :banana

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fy faaan va äckligt! Kommer att tänka på den lite märkliga filmen "Blecktrumman" när det kommer ålar på tal..

Killen får iaf stilpoäng för att han fortsatte jobba med en ål uppkrupen i mumindalen...själv hade jag ylat som en flygsiren och skändat mig själv med närmsta kofot för att få ut aset.:eek::skrämd

R5+1

Guest
Killen får iaf stilpoäng för att han fortsatte jobba med en ål uppkrupen i mumindalen...själv hade jag ylat som en flygsiren och skändat mig själv med närmsta kofot för att få ut aset.:eek::skrämd

Lordens inlägg fick mig att garva läppen av mig! :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
Tack! Jag behövde det! :tummenupp

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Frågan är om någon av hans arbetskamrater köpte storyn om att han "ramlade i" och ålen frivilligt klämde sig in mellan han skinkor :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept