Vad fick dig att le idag?

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Startade upp gammelviffern idag efter att ha kapellat den i början av juni. Lite tjurig var den, men den startade efter några försök ändå!

:banana

Körde inte slut på batteriet alltså under startförsöken. Viffermotorerna med förgasare går så mycket mjukare än de med insprutning. Kommer nog aldrig över det... :D

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Bålgetingen som plockade en trollslända mid-air, gick en submission-match med densamma på taket och sedan gjorde tre lunchlådor av stackaren.

Nyvunnen respekt för de svart-gula banditerna, jag som trodde att det var trollsländorna som var mördarmaskiner. :)

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Tyckte lite synd om stackaren som hade vält med sin Lastbil på Bulten idag när han skulle svänga upp mot Tullinge. Men jag kunde inte hjälpa ett småle lite när jag såg att han stod brevid och såg väldigt butter med armarna i kors.

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
Polarens översättning av sprängskiss till nuclearpee fick fan mig att garva idag.. Och det är inte lätt att garva när man sitter på jobb med en massa folk runt omkring som då bara glor och tycker man är helt väck.. :D

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Polarens översättning av sprängskiss till nuclearpee fick fan mig att garva idag.. Och det är inte lätt att garva när man sitter på jobb med en massa folk runt omkring som då bara glor och tycker man är helt väck.. :D

Ursäkta en oinsatt: Vad är nuclearpee? Atompiss?!

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Höhö, det var en riktigt dålig översättning. Ungefär som : The Colonel had a man hanging for deserting - översatt till : Kaptenen lät hänga en man till desserten....:näsblod

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Höhö, det var en riktigt dålig översättning. Ungefär som : The Colonel had a man hanging for deserting - översatt till : Kaptenen lät hänga en man till desserten....:näsblod

Det måste vara taget från Discovery?

Samma tjej (för det måste vara en tjej) som får översätta alla tekniska program som inte intresserar henne det minsta...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept