Vad fick dig att le idag?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tjejpolare som totalt utdömde Mona Sahlin.. :D

"Asså, kalla mig gammaldags, men jag litar fan inte på kvinnor med makt. Jag menar, vissa blir ju fan helt tokiga en gång i månaden. Tänk om det är ett viktigt beslut som ska tas, något riktigt betydelsefullt, och kärringen har PMS!"

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

"Asså, kalla mig gammaldags, men jag litar fan inte på kvinnor med makt. Jag menar, vissa blir ju fan helt tokiga en gång i månaden. Tänk om det är ett viktigt beslut som ska tas, något riktigt betydelsefullt, och kärringen har PMS!"

Klimakteriekossa med ständig PMS.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Chocklad hjälper mot PMS men då ska det vara riktig chocklad och inte toblerone :rolleyes:

Allvarligt hon är ju totalt :dummer i hövet...hon är verkligen seriös när hon tar handen och låtsas gäspa när hon får jobbiga frågor... :zpy

Hämtade ut min nya bil idag. Dubbelt så många pållar som i den gamla. :banana

Vad blev det för något :)

Går också i "väntans tider", snart är fyra månaders väntan över :banana

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Idag visade det sig att en kille på jobbet jag känt sen flera år tillbaka är Ducatist, italienare dessutom. Han hade inte sagt ett ord om det tidigare... Sen visade sig att den nya personaladministratören som började idag, också vara motorcyklist; hon smiskade tidigare en guldvinge på bana!

Livet på jobbet blev plötsligt lite gladare med fler motorcyklister på plats. :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Va äre? Va äre?!?!1

28hnz87.jpg

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7709019.ab

Hoppas de låter honom sitta inne hela tiden...(glad att det i alla fall är över och förhoppningsvis kan det bli lite lättare för anhöriga att gå vidare...)

Det var ett tag sedan jag hade kapitalförsäkring men nu är det dags igen, ska bli kul att följa utveckligen :)*aktiehaj:tuttar*

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Var ut till Acke Rising och beställde tvenne bromskivor, ska hämtas imorgon. Det är service. Dessutom alltid kul att träffa legendariska personer! :)

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
En av katterna har haft lådepanik. (nytt ord?)
Så han har hellre bajsat i duschen än i lådan, trots idoga försök.
Detta har gjort mig jävligt bekymrad, eftersom man ju fan inte kan ha en orumsren katt, oavsett hur vacker han är.
Jag har försökt överdemonstrera lite, låta honom vara först i alla val, kramas lite extra, mm.
Nu kanske jag får äta upp det här, men han verkar ha tagit det till sig på ett bra sätt!
4 dagar i rad har han skitit i lådan!
Idag, efter mitt eget toalettbesök smög han in och inte bara gjorde sin business, han städade även efter ... mig? vete fan vad han städade efter, men väldigt noggrann var han.

Naturligtvis fick han en kattmyntapastill efter det.
Det fick mig att le.
Katter ler så konstigt, men jag tror fan han log också.

R5+1

Guest
När tog du din hoj till ett Spa sist?

En av katterna har haft lådepanik(...)
Ha ha ha ha!! Jag måste skriva nåt jag tänkt många gånger: Tack Jesseboy för alla dina galna historier! :Bugar Hoppas jag får gå på samma fest som dig nån gång så man får höra the krazy stuff live! :hihi:hihi:hihi

Själv skrattade jag högt för mig själv i garaget idag. Satte lite våtservetter (finns inte rinnande vatten där) på valda ställen på hojen (ni får gissa själva varför). Bara slog mig att det såg ut som om han var på Spa och fick ansiktsmask! :rofl:rofl:rofl

Bifogat

• 2010-09-02 Facial.jpg
    2010-09-02 Facial.jpg
    23.8 KB · Visningar: 64

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Själv skrattade jag högt för mig själv i garaget idag. Satte lite våtservetter (finns inte rinnande vatten där) på valda ställen på hojen (ni får gissa själva varför). Bara slog mig att det såg ut som om han var på Spa och fick ansiktsmask! :rofl:rofl:rofl

Hade du ingen gurka hemma? Har hört att det ska vara bra för hängiga strålkastare. :D

fick anställningspapper för sep ut. blev inringd i tisdags att komma på onsdagen

Men... Det är ju du! :)

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept