Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Kommer den att ligga bredvid vårdcentralen som är speciellt inriktad mot mansvård och mäns hälsa?

Finns det ens en sån?
Urologen :rolleyes


"Mycket av vården som bedrivs idag är prövad på män och vi vet att kvinnors symptom och vårdbehov är annorlunda och att kvinnors behov inte uppfylls.Det är en vanlig vårdcentral med all kompetens som krävs. Skillnaden är att här finns ett ökat utbud när det gäller kvinnors vårdbehov, som dropin till gynekolog och rehabbedömning varje dag. Att familjecentralen ligger i våningen under är en klar fördel.* Satsningen är ett pilotprojekt som så småningom ska smitta av sig på primärvårdens andra vårdcentraler."
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jättemycket! Bra dag överlag, och Henriksson gör såna jäkla framsteg! Är riktigt roligt att se hans väg tillbaka till ett normalt liv. =)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Definitionen av wt? kul foto iaf
3880977-M.jpg


Fast den här får mig att le mer.
all
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Synen av min polare som köpte en Triumph Street Triple (drömhojen) 2 veckor eftar att han fixade lappen, som ett litet barn på julafton! underbart!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Urologen :rolleyes


"Mycket av vården som bedrivs idag är prövad på män och vi vet att kvinnors symptom och vårdbehov är annorlunda och att kvinnors behov inte uppfylls.Det är en vanlig vårdcentral med all kompetens som krävs. Skillnaden är att här finns ett ökat utbud när det gäller kvinnors vårdbehov, som dropin till gynekolog och rehabbedömning varje dag. Att familjecentralen ligger i våningen under är en klar fördel.* Satsningen är ett pilotprojekt som så småningom ska smitta av sig på primärvårdens andra vårdcentraler."

Jag ler åt svensk jämnställdhet :)
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Konstigt.
Vi män är ju vana vid att leva med svullna, irriterade slemhinnor.

HAH! :tummenupp

Hämtade mina päron på Arlanda efter deras lilla semestertripp.
Allt gick åt h-e, eftersom jag dels pratade i telefon, dels missade avfarten så jag åkte nånstans i norrland innan jag kunde vända. (Joo, jag har plåtkoll) ;)
Så trots att jag startade en halvtimme före den tid jag räknade med för att finnas på plats i tid så var jag nästan en halvtimme försenad. (Vägarbeten gjorde inte saken bättre)

Sen, när de fått vila ut sig på vår uppblåsbara madrass, ätit frukost osv fick jag förstås lov att utmana min antagonist (farsan) på en pingismatch.
Blev 11 set till 21, båda var ganska knäckta efteråt.
Men smashen jag gjorde, (gick in) där bollen jopplade runt bland vattenrören i taket innan den träffade farsan rakt på flinten när han hade noll koll på var bollen var, skulle kunna vara med i AFV. (SFV, då)
Jag vred mig som ett koliksjukt barn.

Troligen enda gången jag faktiskt slagit fadern när han faktiskt inte låtit mig vinna.
Oavsett ledning så lyckas han alltid jävla till det. Med servar eller annat ...schiit!
Sen blir han skitnöjd när han lyckas överlista en, (för det gör han, den omedvetna ekvilibristen och idrottstalangmannen, och skrattar precis som den där Droopy dog, han som flämtskrattar.)

5-2till mig, senare 5-5, massor av psykningar, sen 6-5 till mig.

Att sen farsan har nyopererad höft, alldeles för lågt blodtryck, ont överallt osv gör ändå inte segern mindre.
Shift of thrones, nu jävlar :)

Tilläggas bör kanske att han hade den bättre racketen.
Jag har inte rört en racket sen jag gick i högstadiet, så det som tidigare var kladdigt gummi på dem är numera jätteblankt, uttorkat gummi, med glaskaraktär.
Förutom ett, som faktiskt överlevt. Det hade han. På en sida, resten var kristalliserat.


Toooog han ändå! :D
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
[YOUTUBE-ID]wxZZrzlC6Gw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ju6hQ-_tsyc[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top