Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Att jag har fått grym hjälp med att vinterkonservera båten och sänkt min bil så nu är den så jävla asball.

Bilder på bilen erfordras!

Det som fick mig att le idag var när jag körde en runda med Jaggan efter att jag bytt generatorremm, den gamla gick liksom av :gnissla

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Ungens min när hon snodde min ena leverpastejmacka när jag käkade frukost i soffan. Först var det :5sure sen blev det :kär
Tydligen så var leverpastej på polarkaka gott, såpass gott att hon tryckte i sig nästan en halv macka. Nåja, en fjärdedel låg väl lite här och där i soffan...
Så nu får vi se om det är dåligt för så små barn att äta sånt, men hon har ju blöja så det är lugnt :D
Det här fick mig att le lite, om jag inte minns fel var "någon" lite lätt upprörd och negative för ca ett år sedan då tillvaron skulle ändras radikalt inom en när framtid:D

btw, barnbarn är bättre än egna, bara att skämma bort och lämna tillbaka när det blir jobbigt(hämnden är ljuv! :D)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det här fick mig att le lite, om jag inte minns fel var "någon" lite lätt upprörd och negative för ca ett år sedan då tillvaron skulle ändras radikalt inom en när framtid:D

btw, barnbarn är bättre än egna, bara att skämma bort och lämna tillbaka när det blir jobbigt(hämnden är ljuv! :D)

Haha, jo jag kan tro att det lät annorlunda för ett tag sedan :D Men då visste jag ju inte hur soft det skulle vara med unge, jag hade föreställt mig det värsta med tanke på min karma.
Men eftersom hon igår somnade skitsnällt klockan 19.50 och sov till 08.55 imorse utan att vakna (tjejen tryckte i henne en flaska välling klockan 2 dock) så kan jag inte klaga så jäkla mycket. Sen sover hon mellan 10-13 varje dag utan förbehåll och 40-60 minuter mellan 17-18.
Jag hade räknat med betydligt värre saker än detta, hade jag känt till att min unge skulle vara så snäll och söt så skulle jag ha skaffat en för länge sen.

Barnbarn behöver jag dock inte tänka på än på ett tag hoppas jag, militärskolan brukar vara slut runt 20årsåldern har jag hört...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
kangaroojackp1.gif

:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Grannen som försökte borra hål i väggen tidigare ikväll.
Han/hon höll på ett bra tag o det lät inte som det gick så bra :D

Dehär väggarna utan slagborr är omöjligt, gissar på att grannen dessutom hade slöa borr :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hade en rent ut sagt helvetesdag igår där i princip nästan allt krånglade :död Dagen avslutade dock helt :banana då vi vart inbjudna till en återförsäljare. Mycket trevligt att titta på och mycket gott för öronen att lyssna på också och det var precis vad jag behövde efter en tung dag:Bugar. Speciellt roligt var det när man körde igång R8 i bilhallen o varvid en stor blomväxt for i backen med en duns :D

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Fixat klart lite saker på hojen.

Skolan får mig att le i allmänhet :D

Edit:

Åkte precis förbi en kille på H-D utanför fönstret.

Det är svinkallt och isgata men det hindrar visst inte vissa:D

Det lät mys med lite donk donk ljud :kär

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...