Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hade ett tfnsamtal med hyresvärden förra veckan då vi har kallras från de stora fönstren, man har tidigare bytt fönstren då det varit kondens.. nåväl det är ingen fara på taket..man ska kika på det ...vi kom då in på om ngt var planerat framöver, köksluckorna har sett bättre dagar...

Fick idag ett tfnsamtal om att vi blivit erbjudna att de "river ut" hela köket och fixar nytt:banana eller en "lightversion" där de endast byter skåpsluckorna. Summan det lägs på hyran är helt okej, det kommer bli en sådan enorm förbättring (på en redan mycket trevlig lägenhet) och killen som älskar att laga mat kommer nu få sitt drömkök och det gör :tuttar glad. Vilken tur att jag tog det där samtalet till hyresvärden :)

Oerhört glad över detta något oväntande besked men framförallt är jag glad över att slippa ta i "skiten" dvs renovera själv.

Nu är det bara en liiten liiten sak vi behöver fixa..vart sjutton gör vi av katterna under tiden :gnissla

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hade ett tfnsamtal med hyresvärden förra veckan då vi har kallras från de stora fönstren, man har tidigare bytt fönstren då det varit kondens.. nåväl det är ingen fara på taket..man ska kika på det ...vi kom då in på om ngt var planerat framöver, köksluckorna har sett bättre dagar...

Fick idag ett tfnsamtal om att vi blivit erbjudna att de "river ut" hela köket och fixar nytt:banana eller en "lightversion" där de endast byter skåpsluckorna. Summan det lägs på hyran är helt okej, det kommer bli en sådan enorm förbättring (på en redan mycket trevlig lägenhet) och killen som älskar att laga mat kommer nu få sitt drömkök och det gör :tuttar glad. Vilken tur att jag tog det där samtalet till hyresvärden :)

Oerhört glad över detta något oväntande besked men framförallt är jag glad över att slippa ta i "skiten" dvs renovera själv.

Nu är det bara en liiten liiten sak vi behöver fixa..vart sjutton gör vi av katterna under tiden :gnissla

Frysen.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att äldsta dottern fått jobb, direkt från praktik, på en av Stockholms bästa krogar. Lite stolt sådär.:)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Bluegrasshyllning till The Whos Baba O´Riley på Spotify. Banjo är nog litet coolt iaf. :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
[YOUTUBE-ID]VavKdmGFXkk[/YOUTUBE-ID]

Grymt skön gubbe han där Seasick Steve:tummenupp

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Är glad att jag inte blev kylarprydnad på bilarna som körde rakt in i rondellerna, två meter framför mig på väg hem från jobbet... :huvet

Edit: Ska tilläggas att detta hände med vinterhojen alltså...

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Log lite i morse på väg till jobbet, då jag insåg hur jävla korkad kärringen i bilen framför måste vara när hon, på ett underlag bestående av snö, bromsar och stannar i en rondell för att släppa in folk. Vart har hon tagit körkort egentligen :va

Hon fick tutan :mad:

:)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...