Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, vafan är det för människor som mejlar på min annons?:D

"Hej! Jag heter Jens och jag tycker att din bil är fin"

"Hej! Vill gärna köpa din bil men det är min fru som bestämmer och hon är elak"

Två separata mail, inehållande inget mer än så. Vafan?:va :D Måste sms:a polarna nu och fråga vem det är som jävlas:D

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
En Bumse med sidovagn som var ute och långturdes med två glada Norrmän. Bra väder för lite Touring :tummenupp

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Bob walks into a bar and sees Mike sitting at the end of the bar with a great big smile on his face. Bob says, 'Mike, what are you so happy for?'

'Well Bob, I gotta tell ya.. Yesterday I was out waxin' my boat, just waxin' my boat, and a redhead came up to me.. Tits out to here, Bob. Tits out to here! She says, 'Can I have a ride in your boat'? I said 'Sure you can have a ride in my boat.' So I took her way out, Bob. I turned off the key and I said' It's either screw or swim! She couldn't swim, Bob. She couldn't swim!"

The next day Bob walks into a bar and sees Mike sitting at the end of the bar with a even bigger smile on his face. Bob says, 'What are you happy about today Mike?' 'Well Bob.... I gotta tell ya... Yesterday I was out waxin' my boat, just waxin' my boat and a BEAUTIFUL blond came up to me...tits out to here, Bob. Tits out to here! She said 'Can I have a ride in your boat?' I told her 'Sure you can have a ride in my boat.' So I took her way out, Bob. Way out much further than the last one. I turned off the key and I said, It's either screw or swim!' She couldn't swim, Bob! She couldn't swim!'

A couple days pass and Bob walks into a bar and sees Mike cryin over a beer.

Bob says, 'Mike, what are you so sad for?'

'Well Bob, I gotta tell ya .... Yesterday I was out waxin' my boat, just waxin' my boat, and the most desirable brunette came up to me...tits WAY out to here, Bob. Tits WAY out to here. She says, 'Can I have a ride in your boat?' So I said, 'Sure you can have a ride in my boat. So I took her way out, Bob, way WAY out... Much further than the last two I turned off the key, and looked at her tits and said It's either screw or swim!' She pulled down her pants and .....

She had a pecker, BOB! She had this great BIG pecker!...
And I can't swim BOB! I can't swim!"

sportbike

Guest
Var hemma hos en kompis och fikade och fick syn på den här i bokhyllan.
Humor :)

Bifogat

• 001.jpg
    001.jpg
    231.2 KB · Visningar: 82
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Äntligen kommit igång med träningen igen. Skönt att känna att musklerna får slita lite. Tappat förvånansvärt lite styrka sedan jag tränade sist, vilket också gjorde mig glad.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Äntligen kommit igång med träningen igen. Skönt att känna att musklerna får slita lite. Tappat förvånansvärt lite styrka sedan jag tränade sist, vilket också gjorde mig glad.

Jag vill oxå träna. Den jävla förkylningen vill bara inte släppa. Känner mig lika stark som en sexårig flicka. :(

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
5aeba6d5-7e79-da48.jpg

:nynnarThewinnertakesitall

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS