Vad fick dig att le idag?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag vikarierade som bär-apa idag, och gjorde den märkligaste soff-leveransen nånsin.
Mellan Stocksund och Lidingö ligger Tranholmen, en ö som man inte kan nå med bil. Vi körde fram så långt vi kunde och bar soffan över en bro och uppför en brant backe. Väl uppe skulle vi mötas av en traktor, men han dök inte upp på en halvtimme. Vi släppte soffan på stigen och satte oss i vårsolen. Sen dök han upp. Vi ställde upp soffan på släpet, och eftersom traktorn var ensitsig fick vi sitta i soffan på släpet. En märklig, surrealistisk känsla. Lite som en eriksgata, faktiskt. Kringelikrok, uppför och nerför. Då drog jag lite på smilbanden. Men bara lite, man är ju ingen jävla golden retrieverkille! :mad:

Måste ju vara fantastiskt för er Stockholmare att komma ut på landet så där. Nått att berätta för barnbarnen liksom.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett samtal för en liten stund sedan där en person sa att han ville jag skulle komma på anställningsintervju för ett jobb jag sökte till mest på skoj då det lät riktigt soft och hade med min hobby att göra :banana
Bara ett problem då jag har ett jobb redan och är på gång att dra igång ett annat projekt också. Varför ska allt ske på en gång, hade det varit för 2 veckor sedan så hade det inte varit några problem :huvet

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
:FU

Tror jag har sagt det tidigare, hittar du rost på 164an så kan du få den! ;)
Tja... Snart så lär du ju iaf ha ett rostigt avgassystem. :FU

Det finns alltid rost på en bil. Det gäller bara att hitta den. ;)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Ge mig ett jobb där! Jag åker över på direkten isåfall, när kan jag börja?

Behöver en Senior Buyer just nu, så om du har erfarenhet av att förhandla med externa leverantörer, samt SAP-erfarenhet så kan du skicka din CV till mig. :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log när jag insåg att jag slipper kören ikväll..är inte på Caroline Af Ugglas och 250st 55 åriga tanter humör idag :näsblod :kulspruta

Last edited by a moderator:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Behöver en Senior Buyer just nu, så om du har erfarenhet av att förhandla med externa leverantörer, samt SAP-erfarenhet så kan du skicka din CV till mig. :tummenupp

Fan, jag har ju faktiskt erfarenheter av Sap (samma som MySAP mm?) och externa leverantörer borde man ju kunna hantera med min erfarenhet för övrigt :tungan
Vore man singel skulle jag ju skicka dig mitt gedigna CV direkt och kanske gå en snabbkurs i lite användbart skit. Jag vill också bo i soliga staterna :gråta

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Gubben som stod ute på tomten och skakade på huvudet och hytte med näven när jag åkte förbi. Log brett, skrattade till och med. Funderade på att vända och åka förbi en vända till nästan men säsongen är lång :D

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mitt fina bakhjul ner för Götaälv bron idag fick mej att smila i hjälmen :)

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Skrattade hysteriskt när jag hörde att en arbetskamrats Minigris hade ätit upp hans post och tapeter.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fick precis veta att jag fick högsta betyg på mitt medicinprov :)

:kiss grattis :)

Jag ler och kommer nog att le ett tag framöver efter den helsköna helgen jag hade på Hojkryssningen. Det var SÅ KUL och precis vad jag behövde göra!
Om jag bara kunde sluta sjunga samma refräng av Kenneth and the Knutters som jag nynnat i 36 timmar nu skulle jag bli gladare :p
"ge mig en öl......"

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...