Vad fick dig att le idag?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Börjar inte det här med vovvarna och valparna bli lika tjatigt som mig och Gabor?? :va

:D

Patetiskt att försöka racka ner på någon annan för att försöka se bättre ut själv...

Så om ni som verkar veta det mesta fick helt bestämma vad skulle trådarna handla om och vad skulle skrivas i dem?
Är inte Mattias någon lite "överhuvud" härinne? :va Han kan väl rensa upp bland de trådar som ni inte tycker passar härinne då? Bara att plocka bort de trådar som de skrivs sånt som ni tycker är dravel då? Eller? :va
Mest logiskt kanske ändå är att låta bli att svara i dem bara för att markera hur patetiska ni tycker de är? Om trådarna och de som svarar i de är patetiska, vad är ni som lägger ner tid och kraft på att skriva ner ett lagom "smidigt, elakt" svar bara för att?? :va

Det är väl ytterst litet allmännintresse i att ständigt klaga på allas inlägg och (i era ögon) idioti. Sånt blir många också trötta på att läsa...

Äh.... Konsekvens är ändå inget som efterfrågas på sh, så fortsätt du!

/Carin

Kia

Guest
Patetiskt att försöka racka ner på någon annan för att försöka se bättre ut själv...

:va :va

Men vänta lite nu.....:confused:

Är det inte precis just det som DU gör?? Patetiskt eller vad kallade du det??

Du rackar gärna ner på det jag skriver.... Om hur tjatigt det är osv... Men när du får lite kritik tillbaka om att du sysslar med precis samma sak (tjatar, iof inte om barn eller nån karl du tycker om utan om hundar men ändå lutar lite åt samma håll) blir det taggarna utåt direkt?? :va Egna ord svider värst. Kanske dags att börja tänka på vad man skriver till andra.

Försöka se bättre ut själv?? Njaa härinne har nog folk redan sina bestämda åsikter om både mig och kamphundarnas vara eller icke vara så det känns bortkastat att försöka ändra på något eller någons åsikt. :yoparty

Gabor

Guest
Är det inte många inlägg i LEEEEE tråden som borde vara i FÖRBANNAD tråden ?? eller så är det många vilsna själar där ute i världen som är förvirrade av att det var vår i fredags å vinter idag...:D det kan man LEEE åt.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
:va :va

Men vänta lite nu.....:confused:

Är det inte precis just det som DU gör?? Patetiskt eller vad kallade du det??

Du rackar gärna ner på det jag skriver.... Om hur tjatigt det är osv... Men när du får lite kritik tillbaka om att du sysslar med precis samma sak (tjatar, iof inte om barn eller nån karl du tycker om utan om hundar men ändå lutar lite åt samma håll) blir det taggarna utåt direkt?? :va Egna ord svider värst. Kanske dags att börja tänka på vad man skriver till andra.

Försöka se bättre ut själv?? Njaa härinne har nog folk redan sina bestämda åsikter om både mig och kamphundarnas vara eller icke vara så det känns bortkastat att försöka ändra på något eller någons åsikt. :yoparty

Skillnaden är att jag rackar ner på dej för att jag tycker att du gör korkade uttalanden i trådar där det inte hör hemma (som nu). Du rackade just ner på mej, för att du och Gabor inte ska verka så jobbiga... (Konsekvens?)
Jag förstår oxå, (fortfarande) att du är bitter, men jag förstår inte varför just jag blev din måltavla för dagen. Är Mattias för jobbig att diskutera med, eftersom det väll var honom du irriterade dig på från början??

Och som sagt... Konsekvensen Kia.... Om du inte vill läsa om hundar, gå inte in i de trådarna då, som du själv förespråkar.
Om du skriver pluttinutt i trådar där det passar, tex i glad/arg eller i dagbokstråden så gör det då. Jag har ALDRIG skrivit att det stör mej. Om det stör nån annan.... Jahapp? Det som stör mej är att du inte kan hålla dej till topic!

/Carin

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Att jag slapp o jobba idag :D

Mindre kul är ju att lillgrabben har öroninflammation och inte är på det bästa humöret.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log av en jättesöt pappa som stog utanför vårt skyltfönster och inte visste att det satt 6 tjejer och tittade på honom när han gullade med sitt lilla barn på något år som satt i sin vagn. Allt pappan gjorde ville barrnet göra och han hade ett tålamod som var så gulligt. Pappan vände sig om o skulle spegla sig i skyltfönstret o där såg han 6 tjejer som log ASfjantigt o satt klistrade mot rutan. Det var roligt!

Nu har vi "snygga pappan 1, 2 och 3"..börjar bli många snygga pappor här nu:gnissla
Men vi har ju iof "burkletamongo 1 och 2" som kommer o vill ha burkar ur våra soptunnor utanför.
"Snyggakillenfrånenköping" som alla slåss om att få hjälpa :p
Sedan har vi ju "Fjollorna 1, 2 och 3"
För att inte glömma Zigenarligan som alltid försöker göra springnota.."inga råpplemm jag petaalar imåårgån"
"hackspetten" som har en fågelmärkning i örat o upprepar sig hela tiden :p
Det är sällan trist här i vår salong..:rolleyes:

Last edited by a moderator:

Kia

Guest
Skillnaden är att jag rackar ner på dej för att jag tycker att du gör korkade uttalanden i trådar där det inte hör hemma (som nu). Du rackade just ner på mej, för att du och Gabor inte ska verka så jobbiga... (Konsekvens?)
Jag förstår oxå, (fortfarande) att du är bitter, men jag förstår inte varför just jag blev din måltavla för dagen. Är Mattias för jobbig att diskutera med, eftersom det väll var honom du irriterade dig på från början??

Och som sagt... Konsekvensen Kia.... Om du inte vill läsa om hundar, gå inte in i de trådarna då, som du själv förespråkar.
Om du skriver pluttinutt i trådar där det passar, tex i glad/arg eller i dagbokstråden så gör det då. Jag har ALDRIG skrivit att det stör mej. Om det stör nån annan.... Jahapp? Det som stör mej är att du inte kan hålla dej till topic!

/Carin

Jag tycker många av dina uttalanden är mindre genomtänkta men jag har iaf så pass mycket uppfostran att jag låter bli att kalla dig korkad och en massa annat.

Jag rackar INTE ner på dig för att framhäva varken mig eller Gabor. Jag gjorde ett litet inlägg bara för att få kanske igång nån liten liten tanke om vilka ord man spyr ur sig. Att det verkar vara såå lätt att hacka på andra men så svårt att hålla styr på sina egna inlägg. Men det va ju också bortkastat såklart. För inte kan man lyssna på någon annan och ta ett råd nån gång ibland? Eller allra värst, vara snäll mot någon som inte har samma åsikt.

Varför skulle jag tycka det var jobbigt att diskutera med Mattias? Inte för att du har med det att göra egentligen men jag har inte haft någon anledning att tjafsa med Mattias idag. Han har inte angripit mig idag och kallat mig korkad eller nåt annat. Så jag förstår inte varför du använder dig av honom... är du i sånt stort behov av stöd att du måste vända dig till honom? :va Uppfattar du mig så elak mot dig att du måste krypa till honom? Då ber jag verkligen om ursäkt... det var inte meningen att vara sån. Sen att jag skulle vara bitter? :va Förstår inte varför? Är inte ett dugg bitter. Men jag tycker allvarligt synd om alla dessa olyckliga (bittra) själar som sitter och delar ut ordspyor till var och varannan på det här forumet. Som Mattias skrev nånannanstans fast i ett illa valt sammanhang då... skaffa er ett liv! :yoparty

Så om jag stör dig så himla mycket LÅT BLI ATT LÄSA MINA INLÄGG DÅ!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
R.I.P "vad fick dig att le idag"-tråden, det var kul så länge det varade. :(

Kia

Guest
Ler varje dag.... ofta och stort över folks dumhet och idioti....... :)

Oj va många gånger per dag jag får le... :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2828705 Jag tycker många av dina uttalanden är mindre genomtänkta men jag har iaf så pass mycket uppfostran att jag låter bli att kalla dig korkad och en massa annat.

Jag rackar INTE ner på dig för att framhäva varken mig eller Gabor. Jag gjorde ett litet inlägg bara för att få kanske igång nån liten liten tanke om vilka ord man spyr ur sig. Att det verkar vara såå lätt att hacka på andra men så svårt att hålla styr på sina egna inlägg. Men det va ju också bortkastat såklart. För inte kan man lyssna på någon annan och ta ett råd nån gång ibland? Eller allra värst, vara snäll mot någon som inte har samma åsikt.

Varför skulle jag tycka det var jobbigt att diskutera med Mattias? Inte för att du har med det att göra egentligen men jag har inte haft någon anledning att tjafsa med Mattias idag. Han har inte angripit mig idag och kallat mig korkad eller nåt annat. Så jag förstår inte varför du använder dig av honom... är du i sånt stort behov av stöd att du måste vända dig till honom? :va Uppfattar du mig så elak mot dig att du måste krypa till honom? Då ber jag verkligen om ursäkt... det var inte meningen att vara sån. Sen att jag skulle vara bitter? :va Förstår inte varför? Är inte ett dugg bitter. Men jag tycker allvarligt synd om alla dessa olyckliga (bittra) själar som sitter och delar ut ordspyor till var och varannan på det här forumet. Som Mattias skrev nånannanstans fast i ett illa valt sammanhang då... skaffa er ett liv! :yoparty

Så om jag stör dig så himla mycket LÅT BLI ATT LÄSA MINA INLÄGG DÅ!
Asså... Är du på min sida nu? Det gör mig förvirrad, arg och ledsen. Du leker med mina känslor.

Kia

Guest
Asså... Är du på min sida nu? Det gör mig förvirrad, arg och ledsen. Du leker med mina känslor.

Jag har väl alltid varit på din sida?? ;) :va :rolleyes:

Du brukar ju kunna klara av att man diskuterar med dig??

Inte meningen att vara så otroligt klumpig och bitchig så du uppfattar det som att jag leker med dina känslor.... Snälla, söta Mattias FÖRLÅT! Det ska aldrig mer upprepas. :pannkyss

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM