Vad fick dig att le idag?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Läste en av elevernas inlämnade historier idag, riktigt bra skriven om en gris som inte ville hänga med de andra grisarna utan trippade iväg på sina klövar till hästhagen och hängde med hästarna istället. Den var som helt seriöst skriven och så slutade den med att grisen gick och la sig, sen sköt bonden den och sålde fläsket. Var så klassisk avslutning så det var svårt att inte le åt det.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Klagar och klagar, menar bara att den var grüm...
Hmmm, du skrev ju nyss 4 väggar juh :va

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
När jag plocka upp min tjej på Centralen i Gbg efter en tung helg helt i min ensamhet.:krama

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
När jag tänkte på henne och hur kul vi hade i helgen, får hoppas att det blir fler såna tillfällen...:)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Var inne i stan idag och skulle köpa lite prylar från IKEA. Men det var lättare sagt än gjort eftersom det måste ha varit ett riktigt pundhuvud som ritade hur allt skulle se ut invändigt på det stället. :mad:

Så jag irrar omkring och försöker leta reda på det jag ska ha och går då förbi en söt chey som antingen jobbade eller praktiserade där varpå hon vänder sig om och spanar in mig vid upprepade tillfällen. :brynad

Det finns egentligen tre alternativ till detta beteende från hennes sida.

1. Hon ansåg att jag såg hyfsad ut.

2. Hon tyckte jag såg ut som en uteliggare med mitt veckolånga skägg, brallor som hängde på halva röven och allmänt sliten och degig efter jobbet.

3. Hon är en massmördare som rensar IKEA från luffiga anhängare och siktade in sig på sitt nästa offer.

Vad tror ni?

Puss och smek /Mysfarbrorn

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Var inne i stan idag och skulle köpa lite prylar från IKEA. Men det var lättare sagt än gjort eftersom det måste ha varit ett riktigt pundhuvud som ritade hur allt skulle se ut invändigt på det stället. :mad:

Så jag irrar omkring och försöker leta reda på det jag ska ha och går då förbi en söt chey som antingen jobbade eller praktiserade där varpå hon vänder sig om och spanar in mig vid upprepade tillfällen. :brynad

Det finns egentligen tre alternativ till detta beteende från hennes sida.

1. Hon ansåg att jag såg hyfsad ut.

2. Hon tyckte jag såg ut som en uteliggare med mitt veckolånga skägg, brallor som hängde på halva röven och allmänt sliten och degig efter jobbet.

3. Hon är en massmördare som rensar IKEA från luffiga anhängare och siktade in sig på sitt nästa offer.

Vad tror ni?

Puss och smek /Mysfarbrorn

4. Du stog framför det hon ville titta på
:hihi

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag