Vad fick dig att le idag?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Aldrig har det hänt förut; jag log idag när jag var hos fotografen och fick se halvnakna bilder på mig själv som faktiskt var bra:tuttar . DET kommer aldrig hända igen!:D

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Att reparationen av en fjäderkomponent på bilen hos den lokala bilgurun kostade 1100kr mindre än jag räknat med.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det ringde en telemarketingförsäljare idag igen som det gör nån gång varje vecka. Den här gången bestämde jag mig för att snabbt googla fram det roliga motmanuskriptet som jag sett tidigare.

Jag tog förstås över konversationen med att följa manuskriptet till punkt och pricka. Han Hette Andreas och förklarade att det stavas som det låter. Han svarade artigt på mina frågor och förklarade att det va hans heltidsjobb och att dom köper telefonnummer från ett registerföretag. Han visste inte om dom fick ledigt för att gå till tandläkaren för han hade inte arbetat där så länge. Han tyckte iaf att det var viktigt med bra tänder.

Vid det här läget ser jag i ögonvrån hur Mattias upphör med allt sitt arbete, garvar och och undrar va fan jag snackar om. :D

Han var nöjd med sin lön och vidare rekomenderade Colgate till mig.

Han ville dock varken ge mig sitt hemtelefonnummer eller sitt mobilnummer. Även fast jag stod på mig och förklarade att jag va lite upptagen nu men gärna ringer hem till honom ikväll.

Eftersom jag inte fick hans telefonnummer så tog samtalet slut där.

Nu vet jag att motmanuskriptet fungerar, och det fick mig att le idag!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det ringde en telemarketingförsäljare idag igen som det gör nån gång varje vecka. Den här gången bestämde jag mig för att snabbt googla fram det roliga motmanuskriptet som jag sett tidigare.

Fan RoLLER, du måste fixa inspelningsmöjlighet på telefonen, då kan du dels hänga ut telefonterroristerna du driver med, dels spara all snusksamtal från SH brudar du får, för framtida utpressning.....

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vet faktiskt om jag ska skriva i den här tråden eller i förbannad tråden. Har inte bestämt mig än men jag skriver här så länge.
Igår kväll hade jag en tid bokad till frisören, inget konstigt med det. Var lite tidigt och satte mig och väntade. Brukar alltid köra safe. Igår däremot så hittade jag en katalog med en massa frisyrer. Tar med mig den fram till frisören och pekar på en bild. Helt plötsligt säger en röst "klipp mig så här" :skrämd

Nu sitter jag här med kortklippt hår och vet inte om jag ska kalla mig modig eller dumdristig. Vet inte ens om jag tycker om det.

Det växer väl ut så småningom iallafall :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vet faktiskt om jag ska skriva i den här tråden eller i förbannad tråden. Har inte bestämt mig än men jag skriver här så länge.
Igår kväll hade jag en tid bokad till frisören, inget konstigt med det. Var lite tidigt och satte mig och väntade. Brukar alltid köra safe. Igår däremot så hittade jag en katalog med en massa frisyrer. Tar med mig den fram till frisören och pekar på en bild. Helt plötsligt säger en röst "klipp mig så här" :skrämd

Nu sitter jag här med kortklippt hår och vet inte om jag ska kalla mig modig eller dumdristig. Vet inte ens om jag tycker om det.

Nå, bild?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Gjort exakt samma sak, i mitt fall tycker jag dock att det växer ut för sakta. :D Men det är säkert bra för håret, eller nått.:gnissla
Det kommer nog ta ett tag för dig att vänja dig, speciellt när du ska tvätta håret.. :)

Du blev säkert jätte söt, precis som vanligt m a o ! :pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Det blir skönare i sommar när hjälmen skall på..sen växer det ju ut snart:)
Hojta när du vill ses förressten :)

Att jag ÄNTLIGEN fick pengar från csn! Tur att jag är så tät att jag inte har saknat pengarna...:D

/Carin

Vi (jag) skall sätta fetsprätt på dom imorgon när vi går loss på inner Stockholms shoppingområde..så vänj dig inte vid att han alltför mycket pengar :D it won't last ;)

Edit: såååå, nu ler jag av bara tanken på morgondagen...även om jag inte lyckas lura dig att köpa en enda pryl ;)

Last edited by a moderator:

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08

men det tar tid..... faan jag saknar mitt långa hår ibland... men förmodligen kommer jag att vara korthårig ett tag nu :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log..eller asgarvade när en av frissorna ropade på mig att hjälpa henne.
Kunden luktade så illa att frissan stog och hade kräkreflexer från helvetet och hon ville att jag skulle hämta min parfymflaska och kleta massor på hennes överläpp så att hon inte skulle kunna känna urin/alkohol/svett lukten medan hon klippte. :D Ibland är det hårt :D

Edit: nej inte framför kunden såklart :p
Edit2: när hon använde fönen spridde sig lukten i hela salongen..tji fick man för att man garvade :zpy :airfreshener

Last edited by a moderator:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...