Vad fick dig att le idag?

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
Kunde inte låta bli att småle när jag insåg att allt jag gör verkar gå åt h-e just nu.

:D du e då inte ensam... det är trevligt med folk som känner likadant som man själv rock on :yoparty och förr eller senare måste NÅT gå rätt... om de så skulle vara att få köra en repa på mcn så racker det:tungan

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
:D :) :D :yoparty
HAHAHAHAHA

hm. nåja,

HEJ jag FÖRSÖKTE tänka positivt:rolleyes: men du har väl rätt

det verkar som om murphy har ett finger med i spelet hela tiden, ja snarare handen med i spelet, eller kanske snarare armen hela vägen upp i röven på mig och använder mig som en handdocka för sitt personliga perversa nöje till att ställa till det så myket det går :va

Hursomhälst fortsätter jag att le, både åt att allt skiter sig och åt: "Räkna inte med det"

Tack för en bra början på dan, hälsningar från andra sidan pölen :hej

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Lite bögvarning här va... Men jag log faktiskt åt att solen lyste i morse! Fick faktiskt ta på mig piloterna:cool: på vägen från jobbet.

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
gött gött gött

Fan va gött, då har man åkt hoj IGEN!
Långt mellan gångerna, men det är så skööönt. :yoparty

edit: det fick mig att le :D

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Dr.Bike skrev:
Det där är väl såna däringa kamphundar va? :rofl
Jaha, du har börjat titta på ersättare redan?

De är när man träffar såna där små söta saker som man får lite svårt att förstå att man ens kan tänka sig något annat. :) Sen träffar man sin egen lilla hund och inser att man har det bästa redan och ingenting går upp mot henne.

Något avdet roliga med att få arbetsträna på ett hundhotell som jag gör för tillfället, är annars alla olika hundraser man träffar. Men man märker att man (förmodligen pga egen erfarenhet) har vissa förutfattade meningar för vissa raser. Dock finns det nog inte en gladare och kärvänligare (mot alla, inte bara mot husse och matte) ras än labradoren! "Labradorlycklig" borde det heta när man är Jätteglad!:D

Dr.Bike skrev:
Jaha, du har börjat titta på ersättare redan?
Med tanke på att Ronia är 15 beundransvärda år och att det är minst ett års kö på ovan nämda hundar så har VI iallafall börjat kolla runt på lämpliga (även papillon) uppfödare, det verkar vara en djungel.... (fast jag får dåligt samvete:gnissla )

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Att bilj*veln gick igenom på besiktningen. Tänkte då att dom pengarna jag sparade på en ev. reparation kunde jag lägga på öl istället. Och det gjorde jag :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Stackars stackars dig... :pannkyss

Jag ler stort åt att oavsett hur dålig min dag har varit så finns det alltid nån eländig stackare här som spyr ut sitt missnöje på alla andra....

Å då inser jag hur lycklig jag är och vilken underbar tur jag har i livet.... :yoparty :tummenupp

Ja du är verkligen lyckligt lottad....

Ignorance is bliss..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag log när jag tänkte tillbaka på pubrundan på chalmers igår. Vilka jävla spån det är som pluggar här, jag träffade en vettig människa utöver mig själv. Billig sprit var det vilket också fick mig att le, sedan log jag åt en enorm kille som kom fram och sa "jag är längre än dig". Jag hade lust att göra mer än bara le men insåg snart att jag skulle ha svårt att le efter det :D

Gabor

Guest
Jag log när jag tänkte tillbaka på pubrundan på chalmers igår. Vilka jävla spån det är som pluggar här, jag träffade en vettig människa utöver mig själv. Billig sprit var det vilket också fick mig att le, sedan log jag åt en enorm kille som kom fram och sa "jag är längre än dig". Jag hade lust att göra mer än bara le men insåg snart att jag skulle ha svårt att le efter det :D

Det är just då man undrar " vad är det för fel på folk ? "

Kia

Guest
Det är just då man undrar " vad är det för fel på folk ? "

Näää det är såna här kommentarer från Biturbo:

"Ja du är verkligen lyckligt lottad....

Ignorance is bliss.."

.... som får en att undra "vad är det för fel på folk??" :va

Man kan ju inte annat än att le åt stackarn.... :pannkyss

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Att Nursey tyckte att jag var fin i håret.
Sen att hon är otroligt söt och tankspridd att hon glömde nycklen till lasern. Så hon åkte hela vägen till Södertälje i onödan. Tyckte lite synd om henne.
Nu ler jag lite för att solen lyser och min huvudvärk äntligen börjar släppa lite.
Sen är det MotoGp nu på eftermiddagen!!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
:kiss
Jag menade det verkligen också..det var mycket finare så.
Vi gör ett nytt laserförsök på måndag :rodnar

Nu ler jag för jag har så många fina vänner..aj lav jo peeps..massor :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM