Vad fick dig att le idag?

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
En bra start på dagen..;) fick ryck klockan 00.10 och ville åka hoj..igen! Så jag gick till garaget i språngmarschtakt genom stan med hjälmen i högsta hugg. Hämtade hojen..brände runt stan lite och parkerade utanför mitt hus så jag kan åka mer imorrn..senare idag menar jag :tuttar Pörfect!
Det får mig att le :)
Får se när snön försvinner framför garageporten så vi får ut cyklarna.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
En bra start på dagen..;) fick ryck klockan 00.10 och ville åka hoj..igen! Så jag gick till garaget i språngmarschtakt genom stan med hjälmen i högsta hugg. Hämtade hojen..brände runt stan lite och parkerade utanför mitt hus så jag kan åka mer imorrn..senare idag menar jag :tuttar Pörfect!

Var det kallt?

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Tränade slangen med hojen idag bland annat:tummenupp
Det bästa med att jobba på sveavägen är alla hojar som steker på. Det låter nåt så underbart ibland på dagarna. Gasa mer utanför hötorget, jag hör allt:yoparty

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Värsta träningsvärken från premiär-rundan med hojen (35 mil)....Första gången jag blundar för träningsvärk :)

Gabor

Guest
Värsta träningsvärken från premiär-rundan med hojen (35 mil)....Första gången jag blundar för träningsvärk :)

varje gång jag ser din nuna, så ler jag...stort.:D

ps. grattis till din hoj, kul maskin, ta det lugnt så ses vi snart. Ska plocka ut yamaha maskinen till helgen. då ska det brännas däck, slangas å ylas...

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
Fick tillbaka min kamera idag, den har varit på justeing i snart en månad... Men nu, äntligen funkar allt som det ska!
Det fick mig att le! Fyller även år idag, det får en le bitvis också ;)

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Jag blev så fruktansvärt nöjd när Kawan slog igång efter 0,5 sek på starten, efter att jag justerat ventilerna. Hojen kunde tugga hur länge som helst innan...fick ta till och med slänga på startkablar innan jag ställde ner inför vintern.

Blev också glad över att mitt nya ställ och mina nya stövlar satt precis lika fint på hojen som de gjorde i butiken.

Men det som gjorde mig mest glad idag när jag tog premiärturen är att det är SÅ JÄVLA ROLIGT ATT ÅKA HOJ!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är glad för att ryktet om företaget sprider sig o kunderna ramlar in titt som tätt innan vi ens gjort reklam. Folk är gulliga o sprider ordet till sina vänner o bekanta. Sånt gör mig glad! Folk som inte har något personligt att vinna på att hjälpa till som erbjuder sig att göra vad dom kan! Ni får mig att le!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Först träffa ja på vicevärden nere på gården o fråga om de inte finns nå ställe ja kan ha min hoj på här.. fanns två ställen me typ 20-30 meter till båda..WOHOOO!! :yoparty

Sen åkte ja hem te morsan o lekte me brorsan, han får mig alltid att le den lille bubben :D :rullandeu

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Våran katt får mig att le varje dag! En riktig knaskisse! Han vill helst inte gå ut själv, även om han börjar vara ute själv allt längre stunder(15-20 minuter). Han vill väldigt gärna följa med till och in i kaningården när vi ska mata Millan och verkar mäkta stolt över att han vågar. (Han var livrädd för vår innekanin när han kom till oss)

Vi har staket runt tomten och jag har inte sett honom hoppa över det en enda gång, däremot ser man honom krypa under i det enda hörn där det går. När jag öppnade ytterdörren och klinkade med hans matskål när han var på grannens tomt, sprang han först fram och tillbaka längs staketet och jamade innan han sprang till sitt hörn och kröp under!:D

Helt underbart att han går bra ihop med hunden också, hon har till och med lyckats tugga (hon är ganska tandlös och blind)på hans svans under en av sina kattjakter! Tasso är knappt berörd!:)

Jag är SÅ tacksam att han bor här hos oss!

/A.

Bifogat

• PICT0003 (Small).JPG
    PICT0003 (Small).JPG
    37.3 KB · Visningar: 73
Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Våran katt får mig att le varje dag! En riktig knaskisse! Han vill helst inte gå ut själv, även om han börjar vara ute själv allt längre stunder(15-20 minuter). Han vill väldigt gärna följa med till och in i kaningården när vi ska mata Millan och verkar mäkta stolt över att han vågar. (Han var livrädd för vår innekanin när han kom till oss)

Vi har staket runt tomten och jag har inte sett honom hoppa över det en enda gång, däremot ser man honom krypa under i det enda hörn där det går. När jag öppnade ytterdörren och klinkade med hans matskål när han var på grannens tomt, sprang han först fram och tillbaka längs staketet och jamade innan han sprang till sitt hörn och kröp under!:D

Helt underbart att han går bra ihop med hunden också, hon har till och med lyckats tugga (hon är ganska tandlös och blind)på hans svans under en av sina kattjakter! Tasso är knappt berörd!:)

Jag är SÅ tacksam att han bor här hos oss!

/A.

Vad mysigt det låter! Nu blir jag riktigt sugen på katt och/eller hund igen. Dom ger så himla mycket glädje. Jag blir glad när du blir glad av dina djur :pannkyss

Dr.Bike

Guest
Så mycket sanning!

Aint´t it true? :D

Bifogat

• Så mycket sanning.jpg
    Så mycket sanning.jpg
    87.2 KB · Visningar: 87
  • Sanning 2.jpg
    Sanning 2.jpg
    59.3 KB · Visningar: 186
  • Sanning 3.jpg