Vad fick dig att le idag?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
I morse klockan 0745 ringer det på dörren och en snubbe från poståkeriet står utanför med mitt nya däck.
I helgen blir det till att brassa helvete! :yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Polisen kom för att det hade klagats på att jag bakslangstränade nere på parkeringen. :mad:

Som tur va (för mig) var det en kvinnlig polis och hela incidenten slutade med att hon köpte en stuntjacka av RoLLERs :)

Det är nåt visst med mig och kvinnor. :cdevil

(Ja det va en ensam polis som va kvinna, jobbade tydligen som gränspolis i området och hade sett mig)

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Det som fick mig att le idag var mitt och Tampongs liv. Vi träffades på en bar i Pattaya i slutet av Juli, gifte oss i januari, och nu har vårat kärleksbarn kommit(se profilbild) känns som om gud var på vår sida.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
På väg hem från Täby köpcentrum (ja jag ade kört vilse MASSOR..men efter det..när jag hittade hem till uppsala igen:rolleyes: ) så såg jag två hojar på Tycho Hedens när jag gasade på i rejsmazdan med Arch Enemy dundrandes i högtalarna så det gav utslag på Richter skalan...

Det var två sköna lirare som cruisade i filen framför mig och det påminde mig om sommarkvällar då Ullis o jag rullar in från Stockholmskörningar och busar runt på Tycho Hedénrakan.

Det var så skönt att se dom att jag bara satt o log som en sol resten av vägen hem. Hoppas ni hade en underbar körtur grabbs :krama Nu är det min tur skall ut o gasa med min hoj o sen på grillfest..SOMMMAAAAAAAR!!!!!

Last edited by a moderator:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag blev massa glad när jag kom hem från jobbet och jag hör min hoj stå och "mullra" i garaget. Den startade tillslut :)
Swedie hade varit otroligt snäll och bytt bakdämparen plus bytt olja på pärlan. Enda kvar nu är att fixa hålet på ljuddämparen och klistra dit lite dekaler. JAG VILL KÖRA NU!!!!

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag kollar på det är tråkiga byggprogrammet på fyran (äntligen hemma kanske det heter), och som vanligt har Lulu Carter (som är själva definitionen av MILF) jättedjup urringning, som de på fyran var duktiga nog att filma ner i. Tack!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM