Vad fick dig att le idag?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
När jag kom hem från besiktningen och såg att mitt original system höll på att rammla loss. Tror hojen stötte bort det för det var så äckligt.
Log igen när jag startade hojen med riktiga systemet. Vilket ljud :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler för igår sammanstrålade gamla trion (ja vi är gamla nuförtiden :näsblod) hemma hos mig för första gången på typ 5 år.
Vi bor alla i olika länder jämt och hinner aldrig ses på en och samma gång annars. Men igår låg vi alla på min säng halva natten och asgarvade tills vi grät precis som när vi var yngre FJORTISAR!!! Underbart :kiss :krama

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag ler idag för att jag är på så oförskämt bra humör !
Hög musik på stereon, skrålar med som stans galning, dansar runt å har mig :D

Gabor

Guest
ska ut o åka hoj me kollegorna idag, de har vi alla längtat efter sen i somras, o nu ska de ske!...

Ta det lugnt å tänk efter innan , så slipper vi se flera av oss i tråden med olyckstatistik. Ha kul som fan nu, avis, min står i delar fortfarande.

Jag är glad för att livet är kul.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ta det lugnt å tänk efter innan , så slipper vi se flera av oss i tråden med olyckstatistik. Ha kul som fan nu, avis, min står i delar fortfarande.

Jag är glad för att livet är kul.

Jarå de e lugnt, asfalten e kall o jag litar inte 100 på framdäcket som sitter på så ja tar de riktigt lugnt, vill ju inte komma hem o skriva i den andra tråden :näsblod

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag ler för igår sammanstrålade gamla trion (ja vi är gamla nuförtiden :näsblod) hemma hos mig för första gången på typ 5 år.
Vi bor alla i olika länder jämt och hinner aldrig ses på en och samma gång annars. Men igår låg vi alla på min säng halva natten och asgarvade tills vi grät precis som när vi var yngre FJORTISAR!!! Underbart :kiss :krama

avslutades det med ett kuddkrig när ni var iförda små tighta nattlinnen och allt skedde i en slags slow motion och ljuv musik spelades i bakgrunden?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
avslutades det med ett kuddkrig när ni var iförda små tighta nattlinnen och allt skedde i en slags slow motion och ljuv musik spelades i bakgrunden?

:gnissla jag glömde stänga av cammen..igen:rolleyes:

Edit: Nu ler jag så jag har kramp i ansiktet för jag fick just veta att jag har fått förstahandskontrakt på en lägenhet som ligger så centralt som man kan komma i Uppsala, precis där jag har vuxit upp. The bitch is BÄCK!!!!:tuttar
Och den är STOOOOR och fifaaaaaaaaan vad sjukt kul det kommer att bli:tuttar

Last edited by a moderator:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
:gnissla jag glömde stänga av cammen..igen:rolleyes:

Edit: Nu ler jag så jag har kramp i ansiktet för jag fick just veta att jag har fått förstahandskontrakt på en lägenhet som ligger så centralt som man kan komma i Uppsala, precis där jag har vuxit upp. The bitch is BÄCK!!!!:tuttar
Och den är STOOOOR och fifaaaaaaaaan vad sjukt kul det kommer att bli:tuttar

Grattis, blir det SH-fest som inflyttningsfest då eller?

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Jag log idag, eller snarar just precis nyss efter att ha följt det hätska debatten i "Vad fick dig förbannad idag?"-tråden.

Gabor

Guest
Leeer stort, tänk att det finns så mycket trevliga människor, som faktiskt varken är missunsamma eller otrevliga.
Det är enklare att vara glad å trevlig. Fler borde prova på det.:pannkyss

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Provade en blus på MQ. Satt bra, förutom runt överarmarna där blusen stasade. Jag har för grova armar! :D

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Var på hjärt och lungräddning kurs idag i skolan. Mycket intressant och jobbigt. De nya riktlinjerna med 30 kompressioner kändes rätt så tungt efter ett tag. Men kändes riktigt bra att få lära sig ordentligt.

Min lärare tog upp motorcykelolyckor och jag fick möjlighet att propagera för att man absolut inte ska ta av hjälmen så länge personen har rena andningsljud. De flesta trodde faktiskt att den skulle av oavsett. Upplyste dom också om att man ska knäppa upp spännet för att det finns risk för kvävning.

Plus att jag gjorde mitt andra medicinprov idag och det kändes riktigt lyckat.
Känns som en bra dag överlag :)

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Inhandlade mitt nya Rukka-ställ...Tvungen och lufta den lite...Blev en runda längs Lännavägen-bulten-Tullinge...har svårt och dricka min öl nu, ler fortfarande på tok för mycket!! :) Wow vilken härlig dag/kväll!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Grattis, blir det SH-fest som inflyttningsfest då eller?

Det kan ni hajja att det blir. Försökte ju styra upp SH fest hos mig i stockholmstråden tidigare i veckan men folk kan ju aldrig samtidigt..kanske julfest? :näsblod

Var på hjärt och lungräddning kurs idag i skolan. Mycket intressant och jobbigt. De nya riktlinjerna med 30 kompressioner kändes rätt så tungt efter ett tag. Men kändes riktigt bra att få lära sig ordentligt.
:)

Är det 30 nu? Känner mig lite gammal och förlegad helt plötsligt :p måste nog ta en uppdateringskurs!
Jag visste att ditt prov skulle gå bra :krama

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hahaha..Örjan är bäst!!!

"här kommer du med nån jävla David Niven mustash"...jag skrattade så jag spräckte ett stämband..fast jag har sett det förrut :rofl

Hjälp är :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha