Vad fick dig att le idag?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Den här vackra varelsen har jag fått äran att hjälpa till med. Kan inte annat än att le. :)

Bifogat

• frieser.JPG
    frieser.JPG
    28.5 KB · Visningar: 46

Mrs. Laphroaig

Guest
Ler idag för att jag och killen ska åka in till Stockholm och kolla lite, hoppas hitta nått skoj :)
När vi kommer hem därifrån tänkte jag öva på backa, backa runt hörn och parkering

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Mina underbara små världsbästa syskonbarn fick mig att le idag! Lunchade med syrran, kottarna och 100-åriga farmor och de skötte sig jättefint. (Lite petigt när vi är hos farmor, hon orkar inte med härjande alls.) :) Där kan vi tala om ren kärlek som strömmar ur en när man tittar på dem. Gullungar! :wiggle

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler av min mormor för idag skall hon gulla med en "kamphund" trots att hon är lite på sin vakt kring "sånna" och nästa vecka skall hon åka bakpå min hoj! Gumman är snart 82 :yoparty Jag bara älskar henne mest i hela världen, min bästa vän :kiss

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Jag ler av min mormor för idag skall hon gulla med en "kamphund" trots att hon är lite på sin vakt kring "sånna" och nästa vecka skall hon åka bakpå min hoj! Gumman är snart 82 :yoparty Jag bara älskar henne mest i hela världen, min bästa vän :kiss

Haha, låter som att det är rejält med krut i din mormor! Vad roligt! :) :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Polarn e duktig på att köra hoj, rentav nästan lika duktig som mig :D

Satte krypen direkt nästan.. så de blir nog allt te att brumma hoj me han me i sommar...

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
jag är jätte4full!!!!!!!!!!! JAG VET INET OM JG SKA SKRIVA I jag är arg, eller jag är arg-trådenn?!?!?

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
jag är jätte4full!!!!!!!!!!! JAG VET INET OM JG SKA SKRIVA I jag är arg, eller jag är arg-trådenn?!?!?

Hehe.. bäst att quota så att det inte går att ta bort med en edit när bakfyllan kommer smygandes. :rofl
Se där nu blev man lite glad själv också. :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Titta! Nu är jag rolig.

cl0wnnasa.jpg

Colinabo

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
Annandag påsk på eftermiddagen, på väg norrut och har precis passerat Uppsala. Snöflingor stora som lovikkavantar faller och lägger sig som en sörja över visiret, imman börjar sakta komma krypande och sikten blir sämre och sämre. Kawan morrar missnöjt på alltför lågt varvtal för att trivas och den ständiga strömmen av mötande hemvändande påskfirare gör att jag nästan konstant måste torka visiret för att överhuvudtaget kunna se något.

Då plötsligt ur ingenstans dyker det upp, ett ensamt lyse i mötande filen.
Jag hinner precis se en hojåkare som hälsar så glatt att en flaggning för sprängvarning skulle te sig som en diskret vink i jämförelse, innan han (hon?) sekunden efter försvinner i snöslasket. Kom faktiskt på mig själv med att sitta och småle lite i hjälmen efter det där och plötsligt kändes allt lite bättre igen....

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log idag när jag var på väg till jobbet och gick genom en gångtunnel som är prydd som alla andra tunnlar i Uppsala med MASSOR av oorganiserad graffitti.

Ett litet par kommer strosandes mot mig, hand i hand och lilla tanten kläcker ur sig: "det var ju verkligen fina konstverk dom har målat här"..men det var tonfallet hon hade...det lät som om hon knallade runt på kostmuseum och pratade om Van Gogh eller någon annan. Hon var SÖT o då log jag!

(jag vet att jag är knäpp :nicka)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias blev skitförbannad och drämde näven i bordet när han pratade med en kund idag. Det var roligt :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag log i dag då min motorcykel gick igenom besiktningen, besiktningsmannen tittade ut och konstaterade "Vi skiter i provkörningen, det är ju för fan snöstorm"

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vi besökte Roller och Mattias idag. Får en alltid att dra på smilbanden.
Har aldrig varit i deras eminenta affär förut.

Tränade idag för första gången på veckor. Kändes riktigt schysst. Nu är det bara hålla igång igen :)

Sen ska jag köra hoj på söndag :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...