Vad fick dig att le idag?

sportbike

Guest
Katten har antagligen fått en hård smäll i huvudet då han har blivit extremt snäll på sistone från att tidigare ha varit en sur kattjävel som inte alls ville kela mer än när han var hungrig. Nu leker han till och med ungen och låter henne kela med henne, det trodde jag aldrig för ett år sen :)
Brio-vagn var också kul, har en film när hon springer omkring med honom liggandes i den :D

Ser ut som om katten tänker: "låt henne för fan inte komma på ide´n att borsta tänderna på mig också"

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Katten har antagligen fått en hård smäll i huvudet då han har blivit extremt snäll på sistone från att tidigare ha varit en sur kattjävel som inte alls ville kela mer än när han var hungrig. Nu leker han till och med ungen och låter henne kela med henne, det trodde jag aldrig för ett år sen :)
Brio-vagn var också kul, har en film när hon springer omkring med honom liggandes i den :D

Han har gett upp o fattat vem det är som bestämmer där hemma :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Satt fast vid ett rödljuse i metropolen Kristianstad idag. Efter ett tag funderade på vad det var som lät. Tittade till höger och där stod en killa med en XT660x eller r. :)

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Då jag varken har vintermoppe eller dylikt, eller polare som har något att busa med så får mig tanken på dom 2 fyrhjulingarna under mc-mässan som drog förbi utgången och vidare bort mig att le. Dom gasade rätt livligt så bilarnas larm brevid mig där jag gick började tjuta! :tummenupp är så jävla trött på alla bilhelveten.. :brinnerup

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ler när jag tänker på att kollegan och jag köpte varsin 245a i början av vintern. Min har gått 35k mil, hans 11k mil. Båda kostade 5 lax.

Kollegan har hittills lagt säkert 5 lax till för att skiten ramlat sönder för honom.

Jag har köpt ett oljefilter för 40 spänn(gratis olja på jobbet). Sen har jag visserligen köpt kompressorhorn och lite roliga smågrejer som egentligen inte behövs för att bilen ska funka.

Man ska inte stirra sig blind på miltal! :)

R5+1

Guest
Ler när jag tänker på att kollegan och jag köpte varsin 245a i början av vintern. Min har gått 35k mil, hans 11k mil. Båda kostade 5 lax....
Har du tipsat kollegan om att vissa människor inte är helt tokärliga i bilaffärer och - hör och häpna - skruvar tillbaka miltalet "något"?

En 245:a som gått 11 tusen...:hihi

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Har du tipsat kollegan om att vissa människor inte är helt tokärliga i bilaffärer och - hör och häpna - skruvar tillbaka miltalet "något"?

Det är inte konstigt om miltalet stämmer ändå. Min gamla 360 hade gått 13k mil. En ägare innan mig, en polares farfar, 100% säker på att den mätaren aldrig ens funderade på att skruva tillbaks sig själv :tummenupp

Men självklart kan det vara skruvat. Dock ska ju bilar brukas så har den stått still några år så är det ju mycket som kan ha blivit kass under tiden.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Det upptäckte jag på senaste köpet.
Mätarn stod på 30 och bilen såg ut att ha gått ungefär 30. Verkade rimligt för en -88.
I själva verket hade den gått cirka 52 000mil.
Nu är den uppe i 52 500.
Ska försöka peta den över 60 iaf.

OnT:
Efter 7h börjar jag äntligen få ubuntu att lira som jag vill med både nätverk, irssi och mpd + sonata
struligare skit att hålla på med får man leta efter

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
De ljusare morgonarna har avslöjat varför i helskotta de elektriska handskarna bara fungerat ibland. Plastkabel och kyla... :huvet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
dream1.jpg

:)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Skrattade åt min far som sa följande, efter att ha fått reda på att min bror och hans ex har svårt att bestämma om vem som ska ha lägenheten de bor i och exet försvårar processen pga direkt okunnighet genom att vara genuint dum i huvudet:

"Junior, (Ja, han kallar mig så) lev själv och håll dig till att köra motocykel. Alla som kör motorcykel är bra människor och då slipper du träffa idioter till brudar som din bror gjort!"
Min bror kör alltså inte motorcykel :hihi

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
"Junior, (Ja, han kallar mig så) lev själv och håll dig till att köra motocykel. Alla som kör motorcykel är bra människor och då slipper du träffa idioter till brudar som din bror gjort!"
Min bror kör alltså inte motorcykel :hihi

Klok fader! :yoparty

Idag log jag när jag insåg att jag är i uppstarten av ett fighter-bygge, äntligen!

Och för att det är en dag kvar till fredag :yoparty

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping