Vad fick dig att le idag?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Att det hade töat såpass att jag enkelt kom åt Webern..
Sedan satt det som en fläskläpp med grillad lammrostbiff, honungsrostade grönsaker, smörkokta rödbetor med rosmarin, rödvinsreduktion och en yogurtsås med chevré där alltsammans sköljdes ner med Conde Valdemar Grand Reserva.

Det är en bit kvar till skinnställsformen men fy fan vad gott det är med god mat. Korvis luktar vitlök och rödvinsalkis och passar med andra ord in som fisken i vattnet i sin lilla förort där det nästan är ett måste att antingen lukta vitlök eller gammalt rödtjut eller helst både och...

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Min son (1½ år) har fått vattkoppor så vi har varit hemma och inne hela veckan till bägges frustration. Efter att ha snurrat igenom alla barnfilmerna så var han allmänt ointresserad av dom. Provade att sätta på Laguna Seca rejset från 2008, och nu sitter han som ett ljus. Lovar gott för framtiden :D

Min dotter (3 år) dissade det däremot rejält :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min son (1½ år) har fått vattkoppor så vi har varit hemma och inne hela veckan till bägges frustration. Efter att ha snurrat igenom alla barnfilmerna så var han allmänt ointresserad av dom. Provade att sätta på Laguna Seca rejset från 2008, och nu sitter han som ett ljus. Lovar gott för framtiden :D

Min dotter (3 år) dissade det däremot rejält :gnissla

När min son var liten och sjuk brukade han se rally-crash filmer i soffan, nu är han 19 och kraschar sina egna rallybilar, men fortfarande när han är sjuk så ser han samma filmer...

Det är något magiskt med det...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
När min son var liten och sjuk brukade han se rally-crash filmer i soffan, nu är han 19 och kraschar sina egna rallybilar, men fortfarande när han är sjuk så ser han samma filmer...

Det är något magiskt med det...

Jag med. :)

Fast, jag brukar försöka hålla mig från att krascha. ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
På resan upp till kolmården passade jag på att svänga in till föräldrarna och klappa hojen lite. Gjorde mig glad. Blir definitivt att svänga in på hemresan och ta en liten sväng för ett riktigt välmående ska infinna sig. :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Bakis som ett as och hojbygge på schemat, kan inte göra annat än att le :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Blev just stoppad av polisen, dottern körde och fick lite sladd, så dom trodde väl att det var någon som buskörde.

Dom var bara trevliga och hade överseende med vissa små brister som hade kunnat bli dyrt för oss.

Det fick mig att le stort.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Blev just stoppad av polisen, dottern körde och fick lite sladd, så dom trodde väl att det var någon som buskörde.

Dom var bara trevliga och hade överseende med vissa små brister som hade kunnat bli dyrt för oss.

Det fick mig att le stort.

Det är bara för att hon är chey!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nå, vad var dom små bristerna?:D

Inget allvarligt, bilens regskylt gick inte att läsa, lite belysning som inte är tillåten och lite annat så hade vi "glömt" övningskörningstillståndet och skylten samt att jag inte hade bältet på mig och sladdandet då...

Sen fortsätter dottern att köra därifrån efter kontrollen ändå..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
11 rätt på stryktipset :banana

NOLL kronor i utdelning, ett rätt till hade gett mig 58:- som nästan hade gett halva insatsen tillbaka (körde 128 rader) :D

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Inget allvarligt, bilens regskylt gick inte att läsa, lite belysning som inte är tillåten och lite annat så hade vi "glömt" övningskörningstillståndet och skylten samt att jag inte hade bältet på mig och sladdandet då...

Sen fortsätter dottern att köra därifrån efter kontrollen ändå..

Hade en neger kört bilen hade det varit kalkat.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Då hade SÄPO varit inblandat och ett chartrat turistplan hade stått startklart på Arlanda efter ett samtal, redo att lyfta mot Gambia.

Icke. Först hade personen fått sitta i svenskt häkte i ett halvår eller nåt. Till en kostnad som troligen överstiger vad det kostar att chartra ett plan.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Icke. Först hade personen fått sitta i svenskt häkte i ett halvår eller nåt. Till en kostnad som troligen överstiger vad det kostar att chartra ett plan.

Förvisso, men planet hade likförbannat stått startklart under dessa 6 månader, allt på oss skattebetalare förstås :rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping