Hipp-hipp, brände igenom några av de nya avsnittet på www.svt.se/play :tummmenupp
Min son (1½ år) har fått vattkoppor så vi har varit hemma och inne hela veckan till bägges frustration. Efter att ha snurrat igenom alla barnfilmerna så var han allmänt ointresserad av dom. Provade att sätta på Laguna Seca rejset från 2008, och nu sitter han som ett ljus. Lovar gott för framtiden
Min dotter (3 år) dissade det däremot rejält
När min son var liten och sjuk brukade han se rally-crash filmer i soffan, nu är han 19 och kraschar sina egna rallybilar, men fortfarande när han är sjuk så ser han samma filmer...
Det är något magiskt med det...
Blev just stoppad av polisen, dottern körde och fick lite sladd, så dom trodde väl att det var någon som buskörde.
Dom var bara trevliga och hade överseende med vissa små brister som hade kunnat bli dyrt för oss.
Det fick mig att le stort.
Det är bara för att hon är chey!
Säkert, men det var en av poliserna också och eftersom dottern saknar körkort så fick vi blåsa båda två....
Säkert, men det var en av poliserna också och eftersom dottern saknar körkort så fick vi blåsa båda två....
Nå, vad var dom små bristerna?
Inget allvarligt, bilens regskylt gick inte att läsa, lite belysning som inte är tillåten och lite annat så hade vi "glömt" övningskörningstillståndet och skylten samt att jag inte hade bältet på mig och sladdandet då...
Sen fortsätter dottern att köra därifrån efter kontrollen ändå..
Hade en neger kört bilen hade det varit kalkat.
Då hade SÄPO varit inblandat och ett chartrat turistplan hade stått startklart på Arlanda efter ett samtal, redo att lyfta mot Gambia.
Icke. Först hade personen fått sitta i svenskt häkte i ett halvår eller nåt. Till en kostnad som troligen överstiger vad det kostar att chartra ett plan.
Förvisso, men planet hade likförbannat stått startklart under dessa 6 månader, allt på oss skattebetalare förstås
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari