Vad fick dig att le idag?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Wiee! Nu har bilen fungerande soppapump, bromsar, styrled, tät motor hel ruta och en förrardörr som går att stänga! Nu ska bara hasthetsmätaren fuskas igenom så e den besiktigad!

(Har nån sett den tyska kassaskåpskvaliten nånstans?)

Wiee! Nu har bilen fungerande soppapump, bromsar, styrled, tät motor hel ruta och en förrardörr som går att stänga! Nu ska bara hasthetsmätaren fuskas igenom så e den besiktigad!

(Har nån sett den tyska kassaskåpskvaliten nånstans?)

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Att mitt vardagsrum inbjuder full insyn. Jag är verklighetens "Ugly naked guy" från TV-serien Vänner. :) Glatt vinkande till de som dristar sig att titta in. En del vinkar tillbaka.

Undrar om jag är ofredande..?

En annan sak var att jag gick igenom en kontroll på sjukhuset utan anmärkning.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att jag klarade mitt programmeringsarbete:) Visserligen med lite tips från andra, men så går man ju också i skolan för att lära av andra och inte för att visa andra vad man kan (åtminstone inte till en början):) Programmet funkar som det ska, och jag tycker att det är hyfsat imponerande för att vara gjort av en människa som för ett par dagar sedan aldrig programmerat tidigare:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Att jag klarade mitt programmeringsarbete:) Visserligen med lite tips från andra, men så går man ju också i skolan för att lära av andra och inte för att visa andra vad man kan (åtminstone inte till en början):) Programmet funkar som det ska, och jag tycker att det är hyfsat imponerande för att vara gjort av en människa som för ett par dagar sedan aldrig programmerat tidigare:D

Hey, det är så man ska fortsätta göra som yrkesverksam kodapa med. :) Lära av andra. Hehe.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Att mitt vardagsrum inbjuder full insyn. Jag är verklighetens "Ugly naked guy" från TV-serien Vänner. :) Glatt vinkande till de som dristar sig att titta in. En del vinkar tillbaka.

Märkte i dagarna att ordförande för föreningen bor mittemot och har full insyn i mitt vardagsrummet. Han lär ha sett mig springa runt näck i hemma, kanske dags att prioritera persienneddragning. :gnissla

R5+1

Guest
Märkte i dagarna att ordförande för föreningen bor mittemot och har full insyn i mitt vardagsrummet. Han lär ha sett mig springa runt näck i hemma, kanske dags att prioritera persienneddragning. :gnissla
Äh, dra en helikopter i stället.:D Eller e han ghey? I så fall tar jag tillbaka mitt råd...

Vad fick mig att le idag:
:tuttarSjukgymnasten!:krama
Kommer nog inte sluta le på ett tag...:banana

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Äh, dra en helikopter i stället.:D Eller e han ghey? I så fall tar jag tillbaka mitt råd...

Vad fick mig att le idag:
:tuttarSjukgymnasten!:krama
Kommer nog inte sluta le på ett tag...:banana

Äh, vafan. Ghey/straight/bi, uppskattning är ju alltid trevligt. Kan man dessutom glädja någon annan så är det ju bara trevligt. :)

Men dra ingen tarzan, bara. Det är likställt med ofredande. Iaf om man vinkar med andra handen! Eller med en Vuvuzela i ena handen och tasken i andra. Svensk gladporr. :banana

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Finns mycket med den här lille killen, hyfsad talang :)

[YOUTUBE-ID]GanMDOfzRrM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]2C6O7gE53rg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Uhy2uPMzHbU[/YOUTUBE-ID] Han e ju krüm :yoparty

Last edited:

sportbike

Guest
Shit, hur gammal kan han vara, 6-7 bast?
Black people´s got the rhytm, no doubt :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Polarns teori om hur jag fortfarande kan leva "När du kommer till färjekarlen kommer du på att du glömt plånkan hemma och får springa tillbaka" :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning