Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vafan är det du som kleggar upp akuten med alla skitsaker?Finsk vårdtänkande.Kan du ringa och sjukanmäla dig kan du jobbaKan du ta dig till akuten behöver du inte den
Kan du inte ta dig till akuten är det försent.
Sen håller jag inte alls med o att det går smidigt, ja om man inte står i vip kön för folk med kontakter, sist jag röntgades tog det 12h innan de kolla efter inreblödningar vill inte va negativ men jag hade nog varigt död om då om jag haft några.. antingen åker jag ambulans eller inte alls till akuten. Urk nu blev jag ju förbanad när jag tänkte på vården
Jag som va glad för lånelöftet till lägenhet och att bilen äntligen är besiktigad :D
Hjärnskakning. Nackkrage. man triagerar pat o därav kom in snabbt, inte heller många där kl 6.

(fått hjälp att skriva, skjutsad o hjälp att sjukanmäla av

"personlig assistent..o lite till.;))

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vafan är det du som kleggar upp akuten med alla skitsaker?

Finsk vårdtänkande.
Kan du ringa och sjukanmäla dig kan du jobba
Kan du ta dig till akuten behöver du inte den
Kan du inte ta dig till akuten är det försent.

Sen håller jag inte alls med o att det går smidigt, ja om man inte står i vip kön för folk med kontakter, sist jag röntgades tog det 12h innan de kolla efter inreblödningar vill inte va negativ men jag hade nog varigt död om då om jag haft några.. antingen åker jag ambulans eller inte alls till akuten.

Urk nu blev jag ju förbanad när jag tänkte på vården

Jag som va glad för lånelöftet till lägenhet och att bilen äntligen är besiktigad :D

Labben är fullständigt överflödig, ingen ide att ta blodprov för att se om man är sjuk.
Är man sjuk på riktigt så dör man innan man kommit igenom kön. är man inte sjuk på riktigt så är det lungt ändå och då behöver man inte slösa ti på det. :D

Edit: ontopic så ler jag lite åt alla statliga varningar och allas problem bara för lite snöväder, skitväder, jag vet, men vafan så illa är det inte, dags att ta på sig mössa bara. :hihi

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att det snöar ute. Går runt och ler så fort det snöar. Folk måste ju tro man är dum i huvudet. :D Men det bjuder jag på.
Blir skoter i Nordupplandsskogarna imorgon.
Upp till Hälsingland i helgen.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Edit: ontopic så ler jag lite åt alla statliga varningar och allas problem bara för lite snöväder, skitväder, jag vet, men vafan så illa är det inte, dags att ta på sig mössa bara. :hihi

Ja nä men det är faktis lite jobbigt att dra på sig mössan för en 2mils promenad.
Borde varit in till banken och lite andra ärenden idag. Men det är kört som fan.

Inte ens volvon ;) kan forcera snödrivor som går över huven.
Alla traktorer i nejden har uppdrag på annat håll.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Ja nä men det är faktis lite jobbigt att dra på sig mössan för en 2mils promenad.
Borde varit in till banken och lite andra ärenden idag. Men det är kört som fan.

Inte ens volvon ;) kan forcera snödrivor som går över huven.
Alla traktorer i nejden har uppdrag på annat håll.

Hade inte du skoter? :va

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Ducati 748
Le, snarare gapskratt när man såg "snökaoset" i Stockholm med stängda skolor och inställd kollektivtrafik :D.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jodå det kan den, bara man har tillräckligt med fart! :)

Det blir svårt att nå 200km/h med 115kusar. Vilket jag skulle tippa är vad som krävs för att forcera 15m snöhög upp till huven i uppförsbacke.

Hade inte du skoter? :va

Jajo men det går en älv tvärs igenom den här kommunen där det går en massa fartyg och det är belagt med feta böter att använda någon av broarna.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Delarna från honda återförsäljaren i Linköping tog inte så lång tid på sig :tummenupp

Nu är det bara att skicka dit plånboken och hämta hem sakerna. (Farsan:D)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
dscf6021o.jpg

Dags att ta en paus från att bända loss golvlister.
:Bugar

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
GRABBAR!!!!!
Om ni någon
gång funderar på att sno en av Vägverkets fartkameror....
Ställ den inte i sovrummet....
den tar nämligen kort när det går för fort !!!!

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Efter att ha skrivit i "idag är jag arg" tråden så hittade jag kortet som simkortet satt fast i i min väska så nu har jag slagit puk-kod och fixat ny pin oxå, jag kan kommunicera via mobiltelefon igen!! :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning