Vad fick dig att le idag?

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
dscf6021o.jpg

Dags att ta en paus från att bända loss golvlister.
:Bugar

Samma här men jag håller mig till ett gäng kalla Lapin.

Jag ler eftersom jag äntligen är hemma efter nästan 50 mil is-snö-grusvägefterregn-liknande vägar med 60 ton. Helvete, det var jävligt ute igår och idag.

Ler lite extra eftersom jag tog hem tävlingen om tröjan som KTM hade på mässan. :yoparty:yoparty:yoparty

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Nästa gång jag hör ett hjon på SAS prata om "Världens punktligaste flygbolag" så ska jag plantera en välpolerad känga så långt upp i röven på honom att han kommer ha skoputs på insidan av tänderna... :mad:

:D Höhö

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Hann byta några korta ord med en kamrat som satt på Heathrow nu. Inget vettigt men några sista ord på vägen då hon ska vara borta i två år och plugga till någon typ av bagare i Nya Zeeland. Det gjorde mig glad. :)

Inte att hon ska vara borta, men ibland är det värt mycket att bara få byta några ord liksom.

R5+1

Guest
Va på SPA i fredags. Började med att simma i vanliga poolen.
Efter ett fåtal simtag märkte jag...jag simmar ju! :hoppa Axeln har läkt så pass att jag kan simma igen!:banana
Helt underbar hjärna jag har som inte släppte fram minsta tanke på smärta förrän jag redan låg i plurret och kravlade runt.:yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Pulka/snowracer/stjärtlapp? Dubbdäck/snöfritt i Skåne redan/du är utomlands?:va
Berätta mer! Berätta mer!:hoppa

Det har varit snöfritt i Blekinge rätt länge nu. Tyvärr står min hoj i ett garage 25 mil norrut. Där är det fortfarande is på vägarna. >.<

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Log idag då jag köpte en ny hoj. Bytte min er6f-07 till en vfr800fa -08. Hämtas i veckan...

R5+1

Guest
Det har varit snöfritt i Blekinge rätt länge nu. Tyvärr står min hoj i ett garage 25 mil norrut. Där är det fortfarande is på vägarna. >.<
Finns det snöfria ytor i Sverige just nu alltså???:confused: Shit, det tror man inte om man kollar ut genom fönstret här. Sopade av och skottade fram bilen igår morse. Det tog en hel jävla timme:huvet, och då hade bilen bara stått sen torsdag kväll!:mad:

Pratade lite med en granngubbe idag. Han sa (med kraftig finsk dialekt) nåt i stil med att man ska åka soolen, vettu, vinna lotto åka panien! Inte vaara här, to vet komma mycke snö vettu. Inte pra. Nei.
Håller helt med!:tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Finns det snöfria ytor i Sverige just nu alltså???:confused: Shit, det tror man inte om man kollar ut genom fönstret här. Sopade av och skottade fram bilen igår morse. Det tog en hel jävla timme:huvet, och då hade bilen bara stått sen torsdag kväll!:mad:

Pratade lite med en granngubbe idag. Han sa (med kraftig finsk dialekt) nåt i stil med att man ska åka soolen, vettu, vinna lotto åka panien! Inte vaara här, to vet komma mycke snö vettu. Inte pra. Nei.
Håller helt med!:tummenupp

Hehe japp. :) Brukar vara rätt fattig vinter här nere. Tyvärr är det jävligt ont om garage med i närheten av min lägenhet.

R5+1

Guest
Hehe japp. :) Brukar vara rätt fattig vinter här nere. Tyvärr är det jävligt ont om garage med i närheten av min lägenhet.
Brukar va fattiga vintrar här med! OCH ont om garage. Nu har vi "jätterika" vintrar men det är ff lika ont om garage.:(

För att citera min granne igen (översatt till svenska): De som vill ha snö kan få tre meter, vi andra kan väl få slippa!
Hehehe! Älskar mina grannars filosofier.:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Brukar va fattiga vintrar här med! OCH ont om garage. Nu har vi "jätterika" vintrar men det är ff lika ont om garage.:(

För att citera min granne igen (översatt till svenska): De som vill ha snö kan få tre meter, vi andra kan väl få slippa!
Hehehe! Älskar mina grannars filosofier.:D

Fusk! Jag vill me ha intressanta grannar. Mina är såndär hiphopare. >.<
Iofs slutar de dunka på med en arabiska hiphopen när jag spelar lite hederlig svensk hårdrock för dem.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
[YOUTUBE-ID]Ycma9MdiOEE[/YOUTUBE-ID]

Var det någon härifrån möjligen?:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nya lillkatten busar runt i soffan och jag har haft en nysattack de senaste minuterna och när hon minst anade det så nös jag henne rakt i ansiktet.
Det enda jag grämer mig över är att det inte finns på film, det var sjukt kul när hon hoppade en meter bakåt i soffan och sen flög på mig direkt när hon landade :D

R5+1

Guest
Nya lillkatten busar runt i soffan och jag har haft en nysattack de senaste minuterna och när hon minst anade det så nös jag henne rakt i ansiktet.
Det enda jag grämer mig över är att det inte finns på film, det var sjukt kul när hon hoppade en meter bakåt i soffan och sen flög på mig direkt när hon landade :D
Rätt åt den!:4skrika
De nyser en ju i ansiktet jämt!! Och ju mer med flit desto mer ylar alla människor runt om av lycka över hur guuuuuullig den ju eeeee!:kär
SUCK! Ska testa nysa chefen i fejjan i morgon så får vi se hur gullig han tycker jag är. Får väl lägga mig ner med bakbenet i vädret och slicka mig i stjärten efter för att förtydliga att det är en katt jag härmar...:D

Fusk! Jag vill me ha intressanta grannar. Mina är såndär hiphopare. >.<
Iofs slutar de dunka på med en arabiska hiphopen när jag spelar lite hederlig svensk hårdrock för dem.
Arabisk hip hop!? Coolt!:tummenupp Aldrig hört tror jag.

Min närmsta granne (kroat) brukar vissla med i techno-låtar. Jag har förbjudit honom att göra det men han skrattar bara i sann jugge-anda som att jag skämtat och fortsätter precis som förut!:rolleyes::hihi

Grannen under mig tror jag är serb. Svårt att få veta då han är väldigt dålig på svenska. Han brukar i alla fall sjunga värsta operastroferna emellanåt. Helt plötsligt låter det som att jag bor ovanför en böneutropare!

Själv sjunger jag mest bara i bilen. Besparar flest öron så.:D

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj