Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag är äntligen klar med första strykningen av sovrumsväggarna. Det blir till att sova på soffan inatt och imorgon är det inte jobb som gäller utan heldagskonferens på en country club. Bra början på helgen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ungen vaknade feberfri idag så jag kan andas ut :)
Gårdagen var inget vidare för henne, ville bara sova mest hela tiden och gråta en skvätt ibland men idag är det fullt ös-medvetslös igen verkar det som så nu jävlar får jag inte en lugn stund :D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=8988

nu har jag iofs redan kortet men det här är bra.. :)

Det där är ju helt fucking underbart :tummenupp
Äntligen kan myndigheter och byråkratin ta ett logiskt och vettigt steg i rätt riktning!

Bör visserligen bara prisa resultatet och nyheten, men man kan ju inte låta bli att förundras hur det kan ha tagit så enormt lång tid för att justera en liten skitsak så krångel, extra utgifter, krångel och magkramp för andra medmänniskor som bara vill njuta av nåt av det bästa i världen ska få försöka på en uppkörning.

Just nu har det lite varit som att det skulle vara krav på specifik bilmodell vid uppkörning av B-körkort a'la Trabant eller annan skum och ovanlig modell, för sedan när folk väl får kortet så är det ju ingen direkt som fortsätter köra Trabant...

Byråkratin och myndigheter ska inte vara ett pain in the ass, det är bara själva uppkörningen och teoriprovet som ska vara "svårt" så det garanterar att man kan sköta sig i trafiken.

GOOD NEWS!!!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fick positiva besked alldeles nyss från ett företag som jag vill samarbeta med i framtiden :)
Så inom kort kommer jag förhoppningsvis arbeta åt dem fast som min alldeles egna chef med helt fria händer att göra "vad jag vill" så länge jag drar in stålar som de kan betala mig med.
Så nu slipper jag fundera längre på om jag ska starta ett nytt företag och köra helt solo och det var inget jag var så pigg på just nu.

Och det blir ju inte sämre av att solen skiner och att groggvirke samt rom ligger på kylning till kvällen då det ska festas med polare som jobbar 50 helger per år typ...

Allstaar

Guest
Jag är bara glad över potentialen som finns i framtiden, kommer bli ett bra jävla år! Dock är jag 33% back på aktier men det är bara cash, sånt kommer det alltid mer utav. Sen är jag snart klar i skolan bara 3v kvar.

"Take what you want and leave no prisoners!"

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...