Grattis!Jag presenterade mitt examensarbete idag. Grymt skönt att det är avklarat! Och kändes rätt bra att man fick frågan om man funderat på att forska vidare...
Själv har jag nog äntligen lyckats få tag i ett
Grattis!Jag presenterade mitt examensarbete idag. Grymt skönt att det är avklarat! Och kändes rätt bra att man fick frågan om man funderat på att forska vidare...
Grattis!
Själv har jag nog äntligen lyckats få tag i ett
Jag presenterade mitt examensarbete idag. Grymt skönt att det är avklarat! Och kändes rätt bra att man fick frågan om man funderat på att forska vidare...
En idiot som försökte fickparkera. Han började när jag backade till bryggan, och när jag lossat och lastat och körde iväg igen var han fortfarande inte på plats. Stod väl där i ca 15-20 min.
Är du säker på att det var en han?
Att det bara är tre veckor kvar på uppsägningstiden.
Sade upp mig förra fredagen, nu blir det att jobba för lite vettigare folk.
Ett litet smakprov på tankesättet hos nuvarande arbetsgivare: Vi delar lokal med ett annat företag, och en utav den andra firmans killar svänger in på gården alldeles för fort enligt min chef. Chefen rusar ut och skriker och gapar uppmaningar till den unge herren i bilen. Grabben svarar helt korrekt med; Ska du prata med mig får du göra det i vanlig samtalston.
Min chef skriker då med ännu högre/hesare röst; SÅ KAN DU INTE SÄGA TILL MIG, DU ÄR BARA EN ANSTÄLLD!
Nacken gör inte lika ont idag som den gjorde efter smällen igår
Bättre är bra.
Bra är bättre.
Den här fick mig att le lite idag.. visst är den lite rolig. Men man får en konstigt känsla i kroppen ändå, tycker lite synd om han att han inte lyckades bränna gummit.. Det får jag iaf
Hur gör man då? Lyckas bara spinna loss i snön och isen om vintern...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|