Vad fick dig att le idag?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Två saker fick mig att le idag!

1. När Radiotjänst ringde mig och frågade varför jag inte har batalat TV-licens!

2. När jag tänkte på vad fan jag gjorde i helgen! :rolleyes:

R5+1

Guest
[YOUTUBE-ID]0gJYDZUOiD0[/YOUTUBE-ID]
:hihi:hihi:hihi:hihi Mad_Skillz... :D:D

1. När Radiotjänst ringde mig och frågade varför jag inte har batalat TV-licens!

Ja inte fan hjälpte du mig med hojen i alla fall!:arsele Jag får skruva själv. Som vanligt!:mad:

Btw hade jag ju redan spärrskaft med bitshylsa! Hittade längst in i ett köksskåp. Förbaskat... Jaja, slipper köpa nåt nu iaf. Ska testa med det i morgon, du lär höra av mig om det inte funkar.:rolleyes:

Last edited:

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"

Så du menar att du inte är ärlig medborgare som betalar för din värsting 65 tummare? :D

Inflyttningsfesten va lyckad då med andra ord?..:rolleyes:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Så du menar att du inte är ärlig medborgare som betalar för din värsting 65 tummare? :D

Inflyttningsfesten va lyckad då med andra ord?..:rolleyes:

Det är 62tum men nästan rätt! Det vet väl alla att jag är en ärlig medborgare..? Måste blivit nåt missförstond eller nåt skulle jag tro. :wiggle

Men lilla söta! Det trodde jag du visste att det inte är inflyttningsfesten jag pratar om, visst det va jätte trevligt och kul men det här är efter festen typ natten lördag söndag, söndag typ eller nåt!
Ring mig så ska jag berätta ojojoj du måste höra! :D

Nä, det är Mad_Skillz, det skrev jag ju.

Tack för komplimangen jag vet att du vill ha mig! Men NEJ jag är INTE din nya pojkvän men jag hjälper gärna till att mecka om det behövs! :tummenupp

Last edited:

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Det är 62tum men nästan rätt! Det vet väl alla att jag är en ärlig medborgare..? Måste blivit nåt missförstond eller nåt skulle jag tro. :wiggle

Men lilla söta! Det trodde jag du visste att det inte är inflyttningsfesten jag pratar om, visst det va jätte trevligt och kul men det här är efter festen typ natten lördag söndag, söndag typ eller nåt!
Ring mig så ska jag berätta ojojoj du måste höra! :D

Jaahaaa, I see.... ;-)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Kopplade in en dimmer idag. Lossade den befintliga och sedan märkte jag att jag, återigen, pysslar med något jag inte behärskar. Men det löste sig då jag tack vara polare som är elektriker. (Problemet var att ett uttag var kopplat ihop med strömbrytaren)...

Hursomhelst! Detta gjorde mig påmind om förra sommare när jag var på ett snickeri i Uppsala. Hade ett par gamla maskiner som ibland inte var polare med proppskåpet. Efter att ha bytt propp 3ggr den dagen gick den 4e gången lite för snabbt:
Nån mer än jag i Sverige som satt en propp DIREKT med fingrarna utan keramik-skalet?
Jävlar var det pangade till i armen :hihi

R5+1

Guest
Tack för komplimangen jag vet att du vill ha mig! Men NEJ jag är INTE din nya pojkvän men jag hjälper gärna till att mecka om det behövs! :tummenupp
Din dumma jävel!!:arsele Det fattar väl alla att jag inte kan få en såndär högpoängare! Och varför ens börja jämföra den puddingen med en liten Jorma...
Förresten är jag bara ute efter din Kåtte, tycker man du borde fattat vid det här laget!:rolleyes::dubbadforherpleasure:D

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Mitt startrelä! Och posten.
Beställde i Fredags från Cardiff i England, och kom fram idag =)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mitt startrelä! Och posten.
Beställde i Fredags från Cardiff i England, och kom fram idag =)

Det är inte ofta posten (och andra leveransfirmor) i storbritannien fungerar som den ska, men ibland blir man fan impad!
Jag beställde en metallkapmaskin därifrån för ett tag sen. Frakten skulle gå på ynka 30 pund, trots att paketet vägde 25 kg och var väl 60x60x70cm stort. Tänkte då att det här lär ju ta evigheter, för det ska säkert till någon specialleverans för att få hit megapaketet. Tog två (!!) arbetsdagar, beställde på måndag morgon och hade maskinen onsdag kväll!:Bugar Ett megapaket på 25 kg skickas från GB till Se på två dagar, för 30 pund!:Bugar

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Sex av mina åtta orkidéer blommar. De två återstående är på gång. Samt att jag har två stockar snus i kylen. Alla räkningar är betalda och det blev pengar över, tjohoo!

Jo, en sak till. Lemmy-the movie står i bokhyllan. :yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har lett precis hela dagen, underbart att komma tillbaka till gamla arbetskamrater, fortsätter le..e på väg hem till nära o kära :)

Lappen på kaffeautomaten om att man inte ska slå på den :hihi

På musikspelaren spelas lämpligt "girls just wanna ha fun"
:banana

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum