Vad fick dig att le idag?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha du vet väl att rån är ett grovt brott - du blir i ett sånt här läge garanterad lite "Inhämtning av upplysningar via elektronisk kommunikation"

Du är ju inte misstänkt men för att...för att rentvå dig - vilket inte går med andra bevismetoder kommer din telefon vara ett
helt underbart "Nu blåser vi snuten" verktyg.

Snacka lite pulversmuggel,spritlaster,Nisse påi dalen som har hyr ut ryska tonåringar som hemhjälp - smuggla lite kylskåp till Grönland.

Det är inga snillen som jobbar med det här - liva upp stämningen:hihi:crash

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Haha du vet väl att rån är ett grovt brott - du blir i ett sånt här läge garanterad lite "Inhämtning av upplysningar via elektronisk kommunikation"

Du är ju inte misstänkt men för att...för att rentvå dig - vilket inte går med andra bevismetoder kommer din telefon vara ett
helt underbart "Nu blåser vi snuten" verktyg.

Snacka lite pulversmuggel,spritlaster,Nisse påi dalen som har hyr ut ryska tonåringar som hemhjälp - smuggla lite kylskåp till Grönland.

Det är inga snillen som jobbar med det här - liva upp stämningen:hihi:crash

Sen när du har span på dig kör ut lite på konstiga skogsvägar och härja oxå.:D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nja.. att det inte är snillen har jag redan märkt men pallar fan inte ha span på mig :p

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Din dumma jävel!!:arsele Det fattar väl alla att jag inte kan få en såndär högpoängare! Och varför ens börja jämföra den puddingen med en liten Jorma...
Förresten är jag bara ute efter din Kåtte, tycker man du borde fattat vid det här laget!:rolleyes::dubbadforherpleasure:D

Kåtte? Snaska kåtte...? Men usch du är ju snuskig nu! :mattias

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att jag kände mig som en vampyr när jag steg utanför dörren imorse.

:cool:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ler åt tomtarna i Fuskbyggarna som går på 4:an just nu.
Varför är folk så korkade? De borde fan få skylla sig själva som anlitar en tomte från ESTLAND och troligtvis har de betalat i förskott trots att kontraktet sa att de skulle betala i när det var klart.
Och referenser, vad är det :rolleyes:

Om folk gav fan i att anlita folk utan referenser och utan svensk byggerfarenhet så skulle de ju slippa problem. Idioter.

Methx

Medelhavet <3
Gick med
17 Jan 2011
Hoj
YZF600R Dunderkatt -97 (Såld)
Åkte ner till grannstaden för att hälsa på morsan, när jag kommer in i stan ser jag en
person som ligger vid en liggande cykel, relativt stilla.. Stannar, drar ner rutan oh ropar..
Inget svar, slår på varningsblinkers och hoppar ur bilen.

Visar sig vara en ung tös som troligen tog en sväng på rullgrus lite för fort. Hon hade skadat
knät ganska rejält.. Efter lite snack och när hon kunde stödja sig på benet visade det sig
att hon mest var orolig över ett möte hon skulle till. Gav henne lift och precis innan jag
släppte av henne tog hon mig i hand oh tackade... Det fick mig att le, lite iaf, inombords.

EDIT: Jag log inte åt att hon skadat sig.. Vill bara poängtera detta :yoparty

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Var på mitt första thaiboxnings-träning på ca åtta veckor igår, har idag nåt så grym träningsvärk, framförallt i framsida och baksida lår. (skidresa en vecka och sedan inte blivit frisk sedan dess, fortfarande lite snuvig)
Bara att lida och skylla sig själv, men gött på samma gång :)

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ler åt tomtarna i Fuskbyggarna som går på 4:an just nu.
Varför är folk så korkade? De borde fan få skylla sig själva som anlitar en tomte från ESTLAND och troligtvis har de betalat i förskott trots att kontraktet sa att de skulle betala i när det var klart.
Och referenser, vad är det :rolleyes:

Om folk gav fan i att anlita folk utan referenser och utan svensk byggerfarenhet så skulle de ju slippa problem. Idioter.

Ey.. inte snacka illa om tomtar från Estland...
De är bra många gånger...
Finns skojare från o i ALLA länder.... Så det så

:engalenest ;)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
knät ganska rejält.. Efter lite snack och när hon kunde stödja sig på benet visade det sig
att hon mest var orolig över ett möte hon skulle till. Gav henne lift och precis innan jag
släppte av henne tog hon mig i hand oh tackade... Det fick mig att le, lite iaf, inombords.

Coolt! Inte ofta man stöter på tacksamma ungdomar som dessutom klarar av att fokusera på det väsentliga.

:snartgubbemedhatt :)

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Tanken på att det bara är 1dag kvar till helg är helt klart något som kan få det att rycka i smilbanden! :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår