Blev glad när jag kollade på CNN & såg räddningsarbetare från världens alla hörn som skyndar till hjälp i Japan...mäktigt när alla enas på det viset!
Amerikaner också ?
Jajamen, dom skickar.....
ETT HANGARFARTYG!!!
Blocket-kvinnan jag nämde igår.
Nu har hon iallafall ringt och var trevlig på telefon. Det tasslas i bakgrunden så jag antog att hon sitter på ett kontor. Hon får en lite vägbeskrivning och gatuadressen här i Halmstad. Då hör jag en annan röst:
"Oj, heter han Jonas och är från Halmstad? Isf kanske jag känner han..."
- (Jag svarar) Hon har säkert varit i Halmstad och hälsat på, men mig har hon inte gått hem med iallafall.
Får ett par skratt tillbaka och kvinnan säger:
"Men tänk så enkelt det hade varit då, hon hade ju vetat precis vart jag skulle!"
Hur ska det här sluta egentligen...
Det mest troliga är att du kommer att bli rån-våldtagen utav ett gäng milfar.
Om de våldtar mig och betalar för stolarna jag har ute på annonsen, hur ska jag förklara för polisen att jag inte är prostituerad när de hittar mig nerdrogad och med en femhunka i handen?
Haha spännande utveckling i kökssols-affären!
Okej okej gott folk. Blev inte så rocknroll. Som vi konstaterat är kvinnor mer intresserade av heminredning än sex. Jag satte alltså ut 2 köksstolar för 500kr och framför huset svänger en BMW X5 upp. Ut kliver en välsminkad kvinna i högklackade skinnstövlar och med tajta jeans som bär upp hennes nedre delar till att vara vad hon en gång hade. Innan hon knappt stigit innanför dörren skriker hon "Yes " och hennes ögon stirrar inte längre på min unga och vackra kropp, utan på två jävla stolar. Dessutom ger hon mig 700kr för dem för att hon hade letat som en galning efter dessa. Redan efter "Yes" hade vi förlorat ögonkontakten och den upptogs inte därefter. Hon for snabbt ut ur lägenheten och försvann. Troligen bråttom så in i helvete eftersom hon äntligen kan lägga in iläggskivan i köksbordet och få ett matbord för 6 personer. Väldigt viktigt....
Tack för den här gången.
Du har alltså märkt vad vi redan konstaterade i "förbannad"-tråden för ett par månader sedan, -Blocket är ingen bra plats att ragga.
Okej okej gott folk. Blev inte så rocknroll. Som vi konstaterat är kvinnor mer
Slutgiltigt, skönt
Du glömde att ta bort målnumret.
Grattis.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |