Vad fick dig att le idag?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Internet-meme...

QZjcZ.jpg

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
8 grader varmt, solens sken väckte mig extra tidigt. Puttra till jobbet i lugn och ro.

Fick mig på bättre humör den här morgonen. :)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
En surdeg på jobbet är nästan klar.

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Monterade Titaxgreppen på svartviffern. Det blev jättesnyggt! :)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Jag och gumman var ute och rullade lite på premiärtur idag :)

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1300816497.513668.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1300816497.513668.jpg
    47.4 KB · Visningar: 85
  • ImageUploadedByTapatalk1300816518.831405.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1300816518.831405.jpg
    39.1 KB · Visningar: 86

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var ute och tränade fotboll med grabbarna ikväll. 13 grader varmt, sprang runt i bara t-shirt och frös inte ett dugg. Så jävla gött! Snart ska hojen fram!! :yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Farbror polisen som inte kunde köra som folk i vanlig ordning...

Möter en polisbil i alldeles för hög fart (han alltså) på 60-sträcka. 2 minuter senare har han vänt och nu ligger han 5 meter bakom mig när jag kör demonstrativt i 70km/h på 80-väg bara för att visa att jag inte uppskattar rövsniffning.
När vi kommer ut på motorvägspåfarten så åker plattan i mattan och han hänger inte med upp till ca 140 på 110-väg men sen åker han förbi i en jäkla fart när han väl hittar gasen, av hans min att döma var han sur :)

Och han försvann ganska fort också, jag körde som sagt i 140 och efter bara några kilometer så var han utom synhåll.
Ska de inte ha saftblandarna på om de har utryckning, eller var det bara bråttom till fikat/skiftbyte som gällde?

Hade han stoppat mig så hade jag givetvis hävdat att han stressade mig och därför var jag tvungen att gasa på när jag fick chansen.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Farbror polisen som inte kunde köra som folk i vanlig ordning...

Möter en polisbil i alldeles för hög fart (han alltså) på 60-sträcka. 2 minuter senare har han vänt och nu ligger han 5 meter bakom mig när jag kör demonstrativt i 70km/h på 80-väg bara för att visa att jag inte uppskattar rövsniffning.
När vi kommer ut på motorvägspåfarten så åker plattan i mattan och han hänger inte med upp till ca 140 på 110-väg men sen åker han förbi i en jäkla fart när han väl hittar gasen, av hans min att döma var han sur :)

Och han försvann ganska fort också, jag körde som sagt i 140 och efter bara några kilometer så var han utom synhåll.
Ska de inte ha saftblandarna på om de har utryckning, eller var det bara bråttom till fikat/skiftbyte som gällde?

Hade han stoppat mig så hade jag givetvis hävdat att han stressade mig och därför var jag tvungen att gasa på när jag fick chansen.

Det kan vara så att de hade bråttom och inte ville blinka och låta för att undvika att varna personen de hade bråttom till.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det kan vara så att de hade bråttom och inte ville blinka och låta för att undvika att varna personen de hade bråttom till.

Nej, så var antagligen inte fallet då polisen skulle åka drygt 2 mil på motorvägen, så bra hörs de väl ändå inte :rolleyes:

Hur som helst så undrar jag ibland hur de tänker när de framför en klädd bil på det viset.

För några veckor sedan var jag åskådare när en kvinnlig polis skulle gena över en gång/cykelväg över en bro och körde fast i en snödriva som inte ens var i vägen. Med en V70 awd :D Hon fick hjälp av några fyllon och sin manliga kollega som såg måttligt road ut...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning