Sveriges Televison - Västnytt ringde och ville göra ett 4min långt personreportage om mig. Smickrande men jag tackade nej, räcker med att jag var med i TV4 i höstas
Av vilken anledning?
För att du kör MC eller för att du är sveriges enda nu levande trädgårdstomte, eller av någon annan kul anledning?
Är tydligen en väldigt allmänt intressant människa , men det hon ville ha med i inslaget var min passion för havet och vågsurf, mina möbelsnickarkunskaper och mitt möbeldesignande, mitt levnadssätt om att alltid ha kontraster m.m.
Var med i TV4 i höstas, där en tjej följde med mig ut på vinter-surf och poträtterade mig lite. Sändes i tre omgångar, inte så mycket intervju utan mest rörliga bilder....
Ja, det är ju inga dussinsysselsättningar något av det, och kombinationen gör det ännu mer unikt...
Vi hade en gång i tiden en svensk downhillåkare som byggde och spelade nyckelharpa (tror jag det var), det var också en sån där kombination som alltid nämdes, oavsett om det var i cykeltidningar eller nyckelharpekretsar...
Återigen en fantastisk reklambild..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |