Vad fick dig att le idag?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Sveriges Televison - Västnytt ringde och ville göra ett 4min långt personreportage om mig. Smickrande men jag tackade nej, räcker med att jag var med i TV4 i höstas :hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sveriges Televison - Västnytt ringde och ville göra ett 4min långt personreportage om mig. Smickrande men jag tackade nej, räcker med att jag var med i TV4 i höstas :hihi

Av vilken anledning?

För att du kör MC eller för att du är sveriges enda nu levande trädgårdstomte, eller av någon annan kul anledning?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Gick en långpromenad i skogen idag. Solen hade lockat fram gott om djur. Jag såg en snok, en ödla av något slag och tre rådjur. Rådjuren stod och glodde cirka 30 meter från mig. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Granens idiotjubel över nått fick mig först arg, sen log jag när jag insåg va de fick lyssna på förra helgen hehe :tuttar

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Av vilken anledning?

För att du kör MC eller för att du är sveriges enda nu levande trädgårdstomte, eller av någon annan kul anledning?

Är tydligen en väldigt allmänt intressant människa :hihi , men det hon ville ha med i inslaget var min passion för havet och vågsurf, mina möbelsnickarkunskaper och mitt möbeldesignande, mitt levnadssätt om att alltid ha kontraster m.m.

Var med i TV4 i höstas, där en tjej följde med mig ut på vinter-surf och poträtterade mig lite. Sändes i tre omgångar, inte så mycket intervju utan mest rörliga bilder....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Är tydligen en väldigt allmänt intressant människa :hihi , men det hon ville ha med i inslaget var min passion för havet och vågsurf, mina möbelsnickarkunskaper och mitt möbeldesignande, mitt levnadssätt om att alltid ha kontraster m.m.

Var med i TV4 i höstas, där en tjej följde med mig ut på vinter-surf och poträtterade mig lite. Sändes i tre omgångar, inte så mycket intervju utan mest rörliga bilder....

Ja, det är ju inga dussinsysselsättningar något av det, och kombinationen gör det ännu mer unikt...

Vi hade en gång i tiden en svensk downhillåkare som byggde och spelade nyckelharpa (tror jag det var), det var också en sån där kombination som alltid nämdes, oavsett om det var i cykeltidningar eller nyckelharpekretsar...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Körde hem hojen från garaget! :) Fan vad skitig den var efter vintervilan.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Ja, det är ju inga dussinsysselsättningar något av det, och kombinationen gör det ännu mer unikt...

Vi hade en gång i tiden en svensk downhillåkare som byggde och spelade nyckelharpa (tror jag det var), det var också en sån där kombination som alltid nämdes, oavsett om det var i cykeltidningar eller nyckelharpekretsar...

Han hittade nog kreativitet i det han gjorde, likaså försöker jag att alltid hitta kreativiteten i situatuioner och inte låta livet se likadant ut. Tar alltid ett steg mot strömmen, men aldrig bakåt!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Beskrivning på någon hårpryl som polarens tjej fått.

20110418224848.jpg

Om min lealösa hund :D

20110419002326.jpg

Methx

Medelhavet <3
Gick med
17 Jan 2011
Hoj
YZF600R Dunderkatt -97 (Såld)
Återigen en fantastisk reklambild..

Bifogat

• aflolrek.jpg
    aflolrek.jpg
    100.5 KB · Visningar: 133

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Turen hem från jobbet var fan najs idag. Gassande solsken och en krokig kustväg.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Bilisternas blickar när jag smidigt gled emellan köerna i rusningen till och från jobbet :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En arbetsdag med bra flyt. Solen, att jag fick en vägg målad och köket upp städat av en tjejkompis medans jag tvätta, Att min lön va ca 50% högre än jag trodde :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka