Vad fick dig att le idag?

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Ringde just bergsprängaren jag varit i kontakt med ett par gånger angående lärlingsjobb och det lät som han ville att jag skulle börja jobba om 2-4 veckor. Vi ska snacka mer efter helgen och lösa lite "detaljer".
Det bästa är att jobbet jag ska vara med på inte är så långt hemifrån, bara 25mil.
This made my day... Kanske till och med hela veckan och nästa vecka och veckan därpå! Kuuung!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ringde just bergsprängaren jag varit i kontakt med ett par gånger angående lärlingsjobb och det lät som han ville att jag skulle börja jobba om 2-4 veckor. Vi ska snacka mer efter helgen och lösa lite "detaljer".
Det bästa är att jobbet jag ska vara med på inte är så långt hemifrån, bara 25mil.
This made my day... Kanske till och med hela veckan och nästa vecka och veckan därpå! Kuuung!

Bergsprängning är tungt, skitigt, bullrigt och alldeles, alldeles, UNDERBART!
Grattis.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Lite halvseriös påsk-snowboardåkning, därefter dammat av golfklubborna med några hinkar på rangen.
Nu sitter man i soffan och kikar på Barca - Real, med en Krusovice i ena handen och en ölkorv i andra.

:)

R5+1

Guest
Dags att flytta!

Fy fan, nu orkar jag inte längre. Jag orkar inte ens bli arg, jag bara dumskrattar åt ett brev vi fick i lådan häromdan.
Satte fast lappen i vårt trapphus under en annan uppmaning och tog en bild.
Hur gör man för att göra rätt??
Kan man bli vräkt om man gör fel?? Vilket ju är omöjligt att inte göra...?

Bifogat

• Hyresvärden.jpg
    Hyresvärden.jpg
    154.7 KB · Visningar: 150

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Fy fan, nu orkar jag inte längre. Jag orkar inte ens bli arg, jag bara dumskrattar åt ett brev vi fick i lådan häromdan.

:D Hur tänk.... Ne det gjorde dom nog inte :rolleyes:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Bra bild men skämt o sido så fnns ju en bra anledning till varför man inte ska ställa dem i trapphuset...det försvårar framkomligheten för brandkåren vid en eve brand.

Splitternya sommardäck på bilen, kolsvarta 19 tum.:banana
Underbart med ledigheten som nu vankas.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
De underbart söta och charmiga tjejerna som jobbar på gymet.

Innan nån här säger nåt, så nej de vill inte ligga. I alla fall inte med mig.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Innan nån här säger nåt, så nej de vill inte ligga. I alla fall inte med mig.

Det vill dom visst det, men jobbar dom på gymet så har dom ju lite att välja på, så jag skulle tro att det är lite tungjobbat att bjuda ut dom.

ÅAS kanske alla som går på gymet tänker samma sak, så att ingen har provat, så go for it! :tummenupp

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Min 3600:- turbokonvertering fungerade!! :hihi :banana

Tills den sköt toppackningen.
Men det hade jag räknat med.

Bifogat

• CIMG0089.jpg
    CIMG0089.jpg
    155.2 KB · Visningar: 58
  • CIMG0090.jpg
    CIMG0090.jpg
    142.5 KB · Visningar: 46
  • CIMG0091.jpg
    CIMG0091.jpg
    145.2 KB · Visningar: 54
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Idag hade jag en lånemoppe! Brassa imorse på lite småvägar och även med utebliven effekt är det alltid kul med lite variation sådär så jag vingla väl fram tills jag kom till de lite större trafiklederna. Kommer ifatt en kö som står o väntar på rödljuset och längst fram i vänstra körfältet står en benhård glidare med skinnjacka o kruka, smidig som man är kom jag mellan bilarna och upp bredvid kråmsläden. Full i f-n som man var hann jag inte mer än stanna förän jag snabbt snegla över på han bredvid, upp/ut med armbågarna i bästa Tony Richardsson startposition och frivarva som ett äkta moppefucko.. så slår det där j-vla rödlyset om! :D Studs, rull så vinglar skiten upp på bakhjulet, fukk, (vilket jag trodde var en omöjlighet..typ) detta resulterar i sedvanligt våldsnedlägg och iväg.

Jason-Crump-tangerade-Tony-Rickardssons-rekord.jpg

Jag garva så jag tjöt inne i hjälmen, bilarna bakom stod fortfarande stilla med förmodade koncentrationssvårigheter och magknip när jag kommit 10-15 meter. Garva resten av biten till destinationen och glidarn såg jag inte förän några km senare när jag stod vi rödljus för avfart, han puttra förbi med en koncentrerad blick rakt fram och förbi...

15442509_d.jpg

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Det vill dom visst det, men jobbar dom på gymet så har dom ju lite att välja på, så jag skulle tro att det är lite tungjobbat att bjuda ut dom.

ÅAS kanske alla som går på gymet tänker samma sak, så att ingen har provat, så go for it! :tummenupp

Varit på dejt med en av dem. Så jag har iaf gjort nåt istället för att bara tänka -Fan, vad fin hon är. Man kanske skulle bjuda ut...?
Ledde inte till nåt mer. Men det är bättre att göra fel än inget alls! :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka