Vad fick dig att le idag?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Pojken står och boxar på en plastboj, stenhård så efter ett par slag gör det ont o knogarna och han går över till armbågana.:yoparty

Precis fyllda 4år, har aldrig sett någon slåss överhuvudtaget, slå det om ni kan genusforskare.:D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
20km Hofman imorgon :yoparty

"Glöm för allt i världen inte att ha med er minst 20 stycken Carlsberg Hof. Av erfarenhet vet vi att det kan vara bra att ha någon i reserv när motoriken inte är på topp efter en 15-16 kilometer." :hihi

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Det e väl bara att fråga av ren nyfikenhet? :)

Jag sitter på donken och suger på en stor jordgubbsmjölkskak och ler för att både jag och hojen trivs i solen.

Då tycker jag du ska testa en lyx-jordgubbsmjölkskak på max så kommer du le ännu större sen! den vinner på gå-över!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Klockan 06.04 drog jag igång hojen och puttrade iväg. Solsken, vindstilla och precis lagom varmt. Knappt någon trafik på vägarna, men man fick köra slalom mellan nattens roadkills.

Det enda smolket var att jag puttrade iväg till jobbet, men åas får jag köra hoj när jag ska hem igen. :)

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Mötte en medelålders man och en yngre tjej (~19 år?) på gemensam sporthoj i Gottröra igår. Både hade varningsvästar, varav tjejens var rosa. Några minuters färd senare blir jag omkörd när jag håller +150km/h på 70-väg. På ryggen på tjejens rosa väst står det "Pappas flicka" :tummenupp

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Att getingen som lyckades krocka med min vänstra hand när jag var ute och körde en sväng levde så pass länge att den lyckades sticka mig i halsen innan den dog.

Tyckte att det blev lite rättvisa där.

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Sket i jobbet och tog en tur på eftermiddagen, glider fram i makligt tempo ute på landet och inser plötsligt
-Jag är fri, jag är vuxen, jag kan göra vad jag vill!
Då log jag lite, sen åkte jag hem och värmde en fiskgratäng till middag och nu sitter jag och undrar vad jag ska göra med friheten, jaja, svaret kanske finns i botten på flaskan jag håller på att tratta i mig...

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Sket i jobbet och tog en tur på eftermiddagen, glider fram i makligt tempo ute på landet och inser plötsligt
Då log jag lite, sen åkte jag hem och värmde en fiskgratäng till middag och nu sitter jag och undrar vad jag ska göra med friheten, jaja, svaret kanske finns i botten på flaskan jag håller på att tratta i mig...

Ungefär så jag kände idag.
Sjukskriven från jobbet, har inte lust att köra hoj.
Dricker vin och skulle dricka en Guinnes, men den burken hade blivit skakad så de vart bara o kasta :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Det är därför jag försöker sysselsätta mig konstant dygnets alla vakna timmar.
Man vågar inte bli lämnad ensam med sina egna tankar allt för länge :gnissla

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Ungefär så jag kände idag.
Sjukskriven från jobbet, har inte lust att köra hoj.
Dricker vin och skulle dricka en Guinnes, men den burken hade blivit skakad så de vart bara o kasta :gnissla

Det är därför jag försöker sysselsätta mig konstant dygnets alla vakna timmar.
Man vågar inte bli lämnad ensam med sina egna tankar allt för länge :gnissla

Har fan jobbat konstant sedan augusti förra året för att hållarna tankarna i styr, det är farligt med för mycket fritid.

Skål Nikel!

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
48 mil småvägar. Lämnade Dublin klockan 12 och landade i en stad som heter Letterkenny strax innan 20. Galet trött men har haft skitkul på kringelikrokvägar. I morgon blir det Malin Head. (Wikipedia det) sen 50 mil hem. Hänger på lokala haket och ser Irland krossa Makedonien i fotboll. Snart sängdags dock. Klockan ringer 07:30. Godnatt Sverige.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

kulla

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
2001, Honda VTR 1000
Efter snickeri hela dan, jag körde ut hojen kl 22:00 och körde tills nu, nästan ingen trafik, perfekt väder :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0